جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۳:۲۷
اروپا و آمریکا - کد خبر : 11531
دوشنبه، ۱۸ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

ترامپ، محبوب ترین رئیس جمهور جمهوری خواهان

رای دهندگان جمهوریخواه همچنان دونالد ترامپ را محبوبترین رئیس جمهور جمهوریخواه تلقی می کنند و همچنان رهبری حزب را برعهده دارد.

ترامپ، محبوب ترین رئیس جمهور جمهوری خواهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رئیس کمیته ملی جمهوریخواهان آمریکا(RNC)  گفته است که «دونالد ترامپ» همچنان رهبری حزب را برعهده دارد؛ با وجود اینکه کمیته حزب اعلام کرده است که در صورت نامزدی ترامپ در انتخابات 2024 بی طرف خواهد بود. 

به گفته منابع خبری، «رانا مک دنیل» در تازه ترین مصاحبه خود، توانایی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع آوری کمک های انتخاباتی را ستود و از جمع آوری بیش از 100 میلیون دلار از سوی وی طی چند ماه گذشته خبر داده است.

مک دنیل با اشاره به حضور رای دهندگان آمریکایی در تجمعات ترامپ گفت: من فکر می‌کنم که رای دهندگان جمهوریخواه همچنان او را محبوبترین رئیس جمهور جمهوریخواه تلقی می کنند و به نظر من او همچنان رهبری حزب را برعهده دارد. 

طبق این گزارش، ترامپ هنوز رسما اعلام نکرده است که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد خواهد شد یا نه اما با توجه به انتخابات میان دوره‌ای کنگره در سال 2022 وی موفق شده ده ها میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کند. رهبران جمهوریخواه نیز در زمینه کمک ترامپ برای حمایت از نامزدهای جمهوریخواهان در انتخابات سنا و مجلس نمایندگان چندان بی میل نیستند و تمایل خود را اعلام کرده‌اند.

مک دنیل اوایل سال جاری میلادی گفته بود که در صورت نامزد شدن مجدد ترامپ در انتخابات درون حزبی، این کمیته بی طرف خواهد بود.

وی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته، من به کسی نمی‌گویم که در انتخابات 2024 شرکت کند یا نکند. اما به نظر من ترامپ می‌تواند به پیروزی ما در انتخابات 2022 و بازگشت ما به اکثریت کنگره کمک کند. 

وی همچنین از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتقاداتی کرد و گفت که از زمانی که او رئیس جمهور شده است همه چیز بد پیش رفته است. وی به مساله مهاجران در مرزهای آمریکا، افزایش تورم و افزایش قیمت سوخت در آمریکا اشاره داشت. 

شان اسپایسر معاون مطبوعاتی و مشاور سابق رئیس جمهور سابق آمریکا نیز اخیرا اعلام کرد که ترامپ مایل است برای یک دوره دیگر در انتخابات 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!