شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۲:۵۸
شهری - کد خبر : 10627
سه شنبه، ۰۸ تير، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

تذکر به حناچی درباره صندوق بازنشستگی شهرداری

خزانه‌دار شورای شهر تهران به شهردار درباره عدم ارائه ساختار تشکیلاتی صندوق بازنشستگی شهرداری و انتقال به زیر مجموعه معاونت مالی تذکر داد.

تذکر به حناچی درباره صندوق بازنشستگی شهرداری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از  ایلنا، در ابتدای سیصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران حسن رسولی در تذکری به شهردار تهران گفت: پیرو تذکر اردیبهشت‌ ماه بنده مبنی بر تسریع در ارسال لایحه وظایف شرکت‌ها، شایسته می‌دانم با عنایت به تبصره سه لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی که در آن مقرر شده ماهیت سازمان بازنشستگی به صندوق بازنشستگی تغییر و به زیر مجموعه معاونت مالی منتقل شود و اساسنامه جدید صندوق تهیه و به تصویب شورای شهر تهران برسد تذکر بدهم.
 
خزانه‌دار شورای شهر تهران ادامه داد: در تبصره سوم ماده واحده اساسنامه ۱۹، سازمان شهرداری موظف شده است حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰، نسبت به تهیه و ارسال لایحه اساسنامه صندوق بازنشستگی به شورای شهر اقدام نماید. 
 
وی عنوان کرد: همچنین براساس تبصره ده مصوبه ادغام دو معاونت مذکور شهرداری موظف بوده ساختار تشکیلاتی جدید این دو حوزه را طی یک ماه به تصویب شورای اداری و سپس به شورای شهر تهران برساند که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. 
 
رسولی ادامه داد: شهردار طبق ماده ۴ آیین نامه شهرداری باید به وظایف خود ادامه دهند. همچنین با عنایت به تبصره سه ماده واحده لایحه ادغام مذکور که در اسفند ۹۹ به تصویب شورا رسیده است، وقف تبصره ذیل ماده واحده مصوبه اساسنامه سازمان‌ها و شرکت‌ها شهرداری موظف بوده که طی مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه مذکور، اساسنامه هر کدام از شرکت‌های تابعه شهرداری را منطبق بر مفاد مصوبه بررسی و بازنگری کرده و جهت طی مراحل قانونی به شورای شهر تقدیم کند. 
 
خزانه‌دار شورای شهر تهران افزود: از آنجا که تاکنون در این زمینه اقدامی به عمل نیامده است به فوریت نسبت به انجام تکلیف قانونی خویش اقدام کنند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!