جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۴۸
بانک و بیمه - کد خبر : 13138
يكشنبه، ۱۸ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

تدوین استراتژی جدی برای حمایت از پول ملی

نماینده مردم لردگان: امروز سفره‌های مردم شاهد پر کشیدن گوشت، مرغ، لبنیات و تخم مرغ است، جناب رییس جمهوری، هر طرحی برای مدیریت گرانی کالاهای اساسی دارد به شکل فوری و ضربتی ارائه کند.

تدوین استراتژی جدی برای حمایت از پول ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «حسین بامیری» نماینده مردم لردگان در نشست علنی امروز(18 مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با  اشاره به مشکلات موجود معیشتی در کشور، گفت: امروز سفره‌های مردم شاهد پر کشیدن گوشت، مرغ، لبنیات و تخم مرغ است، جناب رییس جمهوری، هر طرحی برای مدیریت گرانی کالاهای اساسی دارد به شکل فوری و ضربتی ارائه کند.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا (استان چهارمحال و بختیاری) در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر اقتصاد، تصریح کرد: نوسانات بازار ارز سایه بر لوازم مایحتاج عمومی مردم انداخته، با روند کاهشی قیمت‌ها در ابتدای شکل گیری دولت، بارقه‌های امید را شاهد و نظاره گر بودیم اما با ورود دلالان و مافیای زر و زور، قیمت‌های سیر صعودی پیدا کرد که انتظار ما برخورد فوری با کانون‌های فساد و تدوین استراتژی جدی برای حمایت از پول ملی است.

وی در ادامه افزود: از دولتمردان و به‌ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌خواهم که نسبت به تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت، رتبه بندی معلمان، نیروهای شرکتی و قراردادی، پیمانکاری و خرید خدمات آموزشی و امثال آنها را با رویکرد امنیت شغلی، هم دولت و هم سازمان امور استخدامی کشور و همه موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، جزو اصول ملاحظات خود قرار داده تا بارقه های امید را متوجه این قشر عظیم از نیروها کنند.

بامیری با اشاره به نرخ بیکاری در حوزه انتخابیه خود گفت: نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان های لردگان و خانمیرزا بیداد می‌کند؛ تا کی قرار است صدای تظلم‌خواهی جوانان جویای کار در لردگان شنیده شود. اطراف شهرستان لردگان را آب‌های روان و رودخانه‌های خروشان و چاه‌های نفت احاطه کرده است اما وزارتخانه های مرتبط از جمله  نیرو، جهاد کشاورزی و نفت، تعاون و کار و رفاه اجتماعی هیچ برنامه جامعی با رویکرد ساماندهی نرخ بیکاری تاکنون در دستورکار خود قرار نداده اند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بانک و بیمه
پربیننده‌ترین اخبار بانک و بیمه
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!