چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۳:۱۶
ورزشی - کد خبر : 7984
دوشنبه، ۲۵ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

تخلف عجیب در لیگ یک ؛ جعل امضای بازیکنان برای فسخ قرارداد

نهادهای نظارتی مانند حراست و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر ادعای دو طرف را بررسی و صحت و سقم ماجرا را روشن کنند.

تخلف عجیب در لیگ یک ؛ جعل امضای بازیکنان برای فسخ قرارداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، برخی از بازیکنان سابق تیم خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول کشور خبر از تخلفی عجیب توسط مسئولان تیم می دهند. موضوعی که ضرورت ورود نهادهای نظارتی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را برای بررسی ادعاهای مطروحه می طلبد.

خیبر خرم آباد، یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران است که بعد از جدایی امیدرضا روانخواه، در حال حاضر تحت هدایت عبدالله ویسی می باشد. با روی کار آمدن ویسی برخی تغییر و تحولات در این تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته یک رخ داد، اما برخی از بازیکنان کنار گذاشته شده معتقدند که این باشگاه تخلف بزرگی را مرتکب شده است.

عبدالله ویسی مانند هر مربی دیگری در نقل و انتقالات نیم فصل 6 بازیکن این تیم که در بیشتر دیدارهای خیبر به میدان می رفتند را در لیست مازاد قرار می دهد و در عوض از باشگاه می خواهد که بازیکنان مدنظر خودش را جذب کنند. در نتیجه باشگاه ابتدا باید قرارداد این بازیکنان را فسخ می کرد تا بتواند بازیکن جدید بگیرد، اما اکنون برخی از بازیکنان این تیم می گویند که باشگاه بدون مذاکره و جلب رضایت بازیکنان اقدام به فسخ قرارداد با امضای جعلی بازیکنان کرده است.

علیرضا قاسمی یکی از بازیکنانی است که در لیست مازاد خیبر قرار داشت، او در شبکه های اجتماعی مدعی شده پس از پیگیری های لازم از طریق سازمان لیگ، مشخص شده امضای او و سایر بازیکنان برای فسخ توافقی جعل شده و این تیم نباید از بازیکنان جدیدش در لیگ دسته یک و همین طور جام حذفی استفاده می کرد.

قاسمی با انتشار نمونه امضای حقیقی و جعلی خود در فضای مجازی نوشته است: هیچ برگه ای را برای فسخ قرارداد امضاء نکرده ام اما مطمئنا این موضوع را از مراجع قضائی پیگیری خواهم کرد.  

با طرح این موضوع، هنوز باشگاه خیبر خرم آباد واکنش نداشته و سکوت اختیار کرده ولی برای روشن شدن قضیه و جلوگیری از هرگونه تخلف و تضییع حقوق سایر تیم ها و همینطور این باشگاه و بازیکنان جدا شده از خیبر، نهادهای نظارتی مانند حراست و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر ادعای دو طرف را بررسی و صحت و سقم ماجرا را روشن کنند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!