پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۰۵
ورزشی - کد خبر : 607
چهارشنبه، ۱۰ مهر، ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

تحقیر تاتنهام و توقف رئال مادرید در پایان شب اول از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

هفته دوم لیگ قهرمان امشب با انجام 8 بازی به اتمام می رسد، در مهمترین دیدار ها بارسلونا میزبان اینتر ایتالیا خواهد بود همچنین امشب زنیت روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد مقابل بنفیکا پرتغال قرار خواهد گرفت.

تحقیر تاتنهام و توقف رئال مادرید در پایان شب اول از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا دیشب و با برگزاری 8 بازی پیگیری شد، رئال مادرید در خانه با گل دقایق پایانی از شکست گریخت و بایرن مونیخ در زمین تاتنهام جشنواره گل به راه انداخت.


از گروه A لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میزبان بروژ بلژیک بود، شاگردان زیدان در این بازی محکوم به برد بودند. نیمه اول در یک اتفاق دور از انتظار این تیم بروژ بود که با گل های دقیقه 9 و 39 با نتیجه 2 بر صفر از میزبان نامدار خود پیش افتاد، با آغاز نیمه دوم زیدان تصمیم به تعویض کورتوا دروازبان شماره یک خود گرفت و آرئولا را به جای او به زمین فرستاد.


سرخیو راموس در دقیقه 55 اختلاف را برای رئال به حداقل رساند، در ادامه و در دقیقه 84 یکی از بازیکنان بروژ اخراج شد و یک دقیقه بعد کاسمیرو با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. تلاش های مادریدی ها تا پایان بازی بی نتیجه ماند تا پرافتخار ترین تیم لیگ قهرمانان به یک امتیاز قناعت کند. در دیگر بازی این گروه هم پاریسن ژرمن با تک گل ایکاردی گالاتاسرای را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین ماند.

 


گروه B لیگ قهرمانان اروپا شاهد بازی های پرگلی بود، در ورزشگاه خانگی تاتنهام این تیم میزبان بایرن مونیخ بود. تیم میزبان خیلی زود و در دقیقه 12 توسط سون بازیکن کره ای خود به گل اول رسید، اما بایرن اجازه خوشحالی به حریف نداد و با ضربه جاشوا کیمیچ در دقیقه 15 گل مساوی را زد، در ادامه هم رابرت لواندوفسکی گل دوم مونیخی ها را به ثمر رساند تا با پیروزی راهی رختکن شوند.


در اوایل نیمه دوم بایرن مونیخ با دوگل سرژنبری در دقایق 53 و55 حساب کار را 4 بر 1 کرد، هری کین از روی نقطه پنالتی اختلاف را کمتر کرد اما این پایان کار نبود.بایرن مونیخ توسط نبری(دوگل) و لواندوفسکی بازهم به گل رسید و با نتیجه عجیب 7 بر 2 فینالیست فصل قبل را در خانه تحقیر کرد، سرژ نبری با زدن 4 گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 


در گروه C لیگ قهرمانان اروپا هم شاگردان پپ گواردیولا به روند پیروزی های خود ادامه دادند، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود دیناموزاگرب را شکست داد. نیمه اول این دیدار به تساوی بدون گل انجامید اما در نیمه دوم ابتدا رحیم استرلینگ در دقیقه 66 دروازه حریف را گشود، در اواخر نیمه دوم هم فیل فودن بازیکن جوان سیتی گل دوم را زد تا این تیم با 6 امتیاز در صدر جدول بماند.


دو بازی همزمان گروه D هم با پیروزی تیم های اتلتیکومادرید و یوونتوس همراه بود، اتلتیکومادرید در زمین لوکوموتیو مسکو با دوگل ژوآئو فیلیکس و توماس پارتی در نیمه دوم به برتری رسید. یوونتوس هم که میزبان بایرلورکوزن بود این تیم را با سه گل بدرقه کرد، هیگواین در دقیقه 17، برناردسکی دقیقه 62 و کریستیانو رونالدو در دقیقه 89 گلزنان بانوی پیر در این دیدار بودند.


هفته دوم لیگ قهرمان امشب با انجام 8 بازی به اتمام می رسد، در مهمترین دیدار ها بارسلونا میزبان اینتر ایتالیا خواهد بود و لیورپول در خانه از سالزبورگ اتریش پذیرایی می کند.همچنین امشب زنیت روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد مقابل بنفیکا پرتغال قرار خواهد گرفت.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!