پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۳۰
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17132
سه شنبه، ۰۴ بهمن، ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

تحریم های جدید علیه ایران

اتحادیه اروپا قصد دارد تحریم های جدیدی علیه افراد و نهاد های داخلی ایران تنظیم کند ، برخی از این کشورها مدت ها است که در حال برنامه ریزی برای تحریم ایران هستند.

تحریم های جدید علیه ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، ریاست شورای اتحادیه اروپا در صفحه توییتری منتسب به این جایگاه ، در توییتر نوشت ، قرار است وزرای خارجه کشور های اروپایی ، بسته های تحریمی جدیدی علیه ایران وضع کنند.

خبرگزاری رویترز در رابطه با این موضوع گزارشی تهیه کرده بود و گفت ، رئیس سوئدی شورای اتحادیه اروپا در توییت منتسب به این مقام عنوان کرده بود قرار است ایران را بیشتر از گذشته تحریم کنیم ، بنظر می رسد هدف تحریم بیشتر نهاد ها و اشخاص داخل ایران این باشد که دولت مرکزی علیه اعتراضات داخل ایران ، دست به خشونت زده است.

در ادامه این توییت آمده است که اتحادیه اروپا هر گونه اعمال خشونت و بی رحمی نسبت به مردم معترض درون ایران را محکوم می کند ، اتحادیه اروپا در ادامه این توییت گفت : سرکوبگران به شدیدترین وضع ممکن اعتراضات مسالمت‌جویانه مردم ایارن را سرکوب کرده اند.

منابع منتسب به اتحادیه اروپا به رویترز گزارش دادند که قرار است در این بسته تحریمی جدید ، 37 چهره از سپاه پاسداران و مسئولان ایرانی لیست شود و حتی برخی نهاد های منتسب به سپاه پاسدارن نیز جزوی از این لیست می باشد.

 آنالنا بربوک ، وزیر امور خارجه آلمان در میان جمعی از اصحاب رسانه گفته بود از هیچ تلاشی برای وارد کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لیست تروریستی ها دریغ نمی کنیم و در این مسیر از تصمیم اتحادیه اروپا حمایت کامل می کنیم.

در نشست اتحادیه اروپا در بروکسل ، وزرای خارجه کشورهای اروپایی قصد دارند در رابطه با بسته های تحریمی جدید علیه ایران و همچنین تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تصمیم گیری کنند.

هفته گذشته در مجلس پارلمان اروپا این موضوع به رای گیری گذاشته شد و تقریبا تمامی نمایندگان این مجلس به این طرح رای مثبت دادند و اعلام کردند که ان را به صورت لایحه به مجلس اتحادیه اروپا ارسال می کنند تا نمایندگان کشورهای اروپایی راجع به ان تصمیم گیری کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!