پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۷:۰۶
ورزشی - کد خبر : 1058
سه شنبه، ۲۱ آبان، ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

تحریم ها مانع بزرگ ملی پوش شمشیربازی ایران برای دریافت جایزه جهانی

مجتبی عابدینی در مسابقات جهانی که 27 تیر ماه سال جاری برگزار شد موفق به کسب نشان برنز گردید، فدراسیون جهانی شمشیربازی مبلغ 10 هزار دلار را برای او درنظر گرفت که هنوز به دست عابدینی نرسیده است

تحریم ها مانع بزرگ ملی پوش شمشیربازی ایران برای دریافت جایزه جهانی


کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران وجود تحریم ها را علت دریافت نکردن جوایز جهانی خود می داند، او بعد از گذشت ماه ها هنوز مبلغ جایزه ی خود را دریافت نکرده است.

 


مجتبی عابدینی ملی پوش اسلحه سابر تیم شمشیربازی ایران در گفتگو با ایرنا چنین عنوان کرد که : طبق اعلام فدراسیون جهانی شمشیربازی، برای دریافت مبلغ جایزه خود باید حساب ارزی باز کنم اما با وجود تحریم های بانکی علیه ایران امکان چنین کاری وجود ندارد. من مدت هاست که دنبال رفع این مشکل هستم ، از دست فدراسیون هم کاری برنمی آید چراکه آ«ها نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.
عابدینی که در المپیک 2016 ریو به مقام چهارم دست پیدا کرده بود به رقابت های جهانی مصر اشاره کرد و افزود: تیم ملی ایران برای به دست آوردن سهمیه المپیک 2020 توکیو باید در جام جهانی مصر به عنوان بهترین تیم آسیایی دست پیدا کند، این کار بسیار دشوار خواهد بود زیرا تمامی کش.ر ها با آمادگی کامل به این تورنمنت می آیند. اما آمادگی شمشیربازان ایران و برنامه ریزی دقیق می تواند مقابل همه سختی ها پیروز باشد، هم اکنون هر 4 ملی پوش اسلحه سابر ایران در اوج آمادگی خود به سر می برند.

 


وی در مورد مقام چهارم خود در المپیک 2016 ریو هم گفت : در رقابت های المپیک 2016 ریو به نزدیکی کسب مدال رسیدم اما نهایتا به مقام چهارم دست پیدا کردم، اما همه تلاش خود را در المپیک 2020 توکیو برای کسب نخستین مدال المپیکی ایران انجام خواهم داد. هرچند هدف من فقط کسب افتخار فردی نیست و می خواهم در بخش تیمی هم بهترین نتیجه را در توکیو برای ایران به دست آوریم.
مجتبی عابدینی در مسابقات جهانی که 27 تیر ماه سال جاری برگزار شد موفق به کسب نشان برنز گردید، فدراسیون جهانی شمشیربازی مبلغ 10 هزار دلار را برای او درنظر گرفت که هنوز به دست عابدینی نرسیده است. جام جهانی مصر هم از روز 23 تا 25 آبان ماه در دو بخش فردی و تیمی برگزار خواهد شد و ایران با چهار شمشیرباز در این رقابت ها شرکت می کند.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!