سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۴:۵۳
سیاست - کد خبر : 9073
پنجشنبه، ۰۹ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

تحریم ها باید به صورت یکجا برداشته شوند

تقسیم بندی آمریکایی ها برای لغو تحریم های جمهوری اسلامی ایران برای ما پذیرفتنی نیست

تحریم ها باید به صورت یکجا برداشته شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر تحریم ها به صورت موردی لغو شود هیچ ارزشی برای ما ندارد اعلام کرد که همه تحریم ها باید یکجا لغو شود.

لغو تحریم ها باید برای مردم منفعت داشته باشد

شهریار حیدری در واکنش به اظهارات اخیر آمریکایی ها مبنی بر اینکه تنها تحریم های مرتبط با برجام را بر می دارند و تحریم های ترامپی و ضد برجامی را رفع نخواهند کرد، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به طور مکرر جلساتی را با مسئولان وزارت امور خارجه برگزار می کند تا ابعاد مذاکرات وین و توافقاتی که با گروه 1+4 انجام شده است، مشخص شود.

حیدری در ادامه افزود: تحریم های جمهوری اسلامی ایران باید به گونه ای لغو شود که برای کشور و مردم منفعت داشته باشد و اگر تحریم ها به صورت قطره چمانی و مورد لغو شود، هیچ ارزشی برای ما ندارد.

وی بیان داشت: حرف مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره لغو تمامی تحریم های ظالمانه بوده است که غربی ها بر کشورمان تحمیل کرده اند و بر این اساس، همه تحریم ها باید یکجا لغو شود. تحریم هایی که به کشورمان تحمیل شده است، همه جانبه بوده و در زمان لغو باید همه این تحریم ها به صورت کامل برداشته شود و ما دسته بندی برای داشتن تحریم ها را نمی پذیریم.

تعلیق تحریم ها بی مورد است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در دوران ترامپ شدیدترین تحریم ها بر کشورمان اعمال شد و البته در دوران دیگر روسای جمهور آمریکا هم تحریم های بسیار سختی بر ایران تحمیل شد و باید همه این تحریم ها برداشته شود.

حیدری تاکید کرد: تقسیم بندی آمریکایی ها برای لغو تحریم های جمهوری اسلامی ایران برای ما پذیرفتنی نیست و آنان باید همه تحریم های ایران را بردارند تا ما هم در چارچوب برجام به تعهدات خود بازگردیم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا لغو تحریم ها توسط دولت آمریکا به صورت 120 و 180 روزه می تواند نفعی برای کشور داشته باشد، عنوان کرد: تعلیق تحریم ها هم بحثی بی مورد است و محلی از اعراب ندارد و به هیچ وجه قابل قبول ما نیست.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!