چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۳:۵۴
دفاعی نظامی - کد خبر : 8816
شنبه، ۲۸ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

تبریک فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

دریادار خانزادی :روز بزرگداشت نیروی زمینی قهرمان ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند

تبریک فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ،دریادار حسین خانزادی روز شنبه در این پیام خطاب به سرتیپ ستاد کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند ارتش متعلق به ایران، به انقلاب، به مردم و در خدمت هدف‌های انقلاب ایستاده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: روز بزرگداشت نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنندشیرمردانی که با الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا (ع) الگوی رشادت، پایمردی و استقامت بودند.

خانزادی افزود: ۲۹ فروردین هر سال برای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک روز مهم و فراموش نشدنی است. در چنین روزی در سال ۱۳۶۷ دریادلان ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن با اتکا به شعار «راه ما راه حسین(ع) است»، چون نگینی درخشنده بر عرشه کشتی صلابت و اقتدار خود ایستادند و در مصافی مستقیم و نابرابر با ناوگان دریایی استکبار جهانی، مردانه از حیثیت و شرف ایران اسلامی دفاع نمودند و جمعی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، وی در این پیام ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حماسه‌سازان قهرمان نیروی زمینی ارتش و همچنین با پاسداشت دلاورمردی‌های دریادلان نیروی دریایی در ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناوموشک‌انداز جوشن؛ از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه همرزمان ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!