پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۱۸
اجتماعی - کد خبر : 15159
يكشنبه، ۲۶ دي، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

تاکید وزیر کشور به حل فوری آسیب های اجتماعی

وزیر کشور با بیان اینکه اساس تحولات در هر حوزه ای، تحولات اجتماعی است و پایداری این تحولات منوط به سامندهی تحولات اجتماعی است، گفت: مسئله آسیب‌های اجتماعی از فوری‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخت.

تاکید وزیر کشور به حل فوری آسیب های اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مهر، احمد وحیدی، صبح یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور در دومین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام، بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی و چگونگی آن را بسیار مهم برشمرد و افزود: مسئله آسیب‌های اجتماعی از فوری‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن پرداخت و نیازمند نگاه علمی و دقیق است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی از طرفی جغرافیامند هستند و بنا بر موقعیت آسیب‌ها متفاوت اند و از طرفی نیازمند نگاه ملی و بعضاً بین المللی برای حل آن هستند، عنوان کرد: به دلیل اینکه اگر مسئله آسیب‌های اجتماعی با فوریت حل نشود تبدیل به موضوعی مزمن خواهد شد از جمله مسائل فوری است و آنچه که زیربنای حرکت‌های اصیل است حل مسائل آسیب‌های اجتماعی است.

وزیر کشور ادامه داد: نمی‌توان یک موضوع را انتخاب کرد که عوامل فرهنگی، اقتصادی و غیره در آن تأثیر نداشته باشد بنابراین مسئله آسیب‌های اجتماعی و همه عوامل مؤثر در آن به همراه میزان اثرشان مهم هستند.

وی با اشاره به اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی از ابعاد مختلف قابل توجه است، اظهار کرد: ما به دنبال یک جامعه اسلامی هستیم که جامعه‌ای مملو از کمالات انسانی و به دور از این آسیب‌ها است بنابراین بدون این موارد رشد در جامعه محقق نخواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: اساس تحولات در هر حوزه‌ای؛ تحولات اجتماعی است و پایداری تحولات در حوزه‌های دیگر منوط به ساماندهی تحولات اجتماعی است که طبیعتاً باید همه درگیر آن باشند.

وی ادامه داد: لازمه قدرت اجتماعی تحول اجتماعی و لازمه تحول نیازمند حرکت‌های رو به جلو است که روندهای پایدار را درون جامعه شکل می‌دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از فوری‌ترین مشکلات آسیب‌های اجتماعی از بین بردن هویت اجتماعی است و چنین جامعه‌ای حتماً محصول خوبی نخواهد داد و افق‌های بلندی را ترسیم نخواهد کرد، عنوان کرد: زمانی که ما راجع به مسائل اجتماعی صحبت می‌کنیم راجع به همه ابعاد امنیت صحبت می‌کنیم.

وی افزود: در مقایسه با غربی‌ها ما در سطح پایین آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته ایم، ما بنای قیاس با وضعیت خودمان را داریم. لذا باید با یک همت قوی وارد کار حل مسئله‌های اجتماعی شد و در این راستا باید گفتمان سازی شود و چگونگی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی را به صورت کامل بدانیم.

وحیدی بیان کرد: باید توجه دیگران را جلب کنیم همچنین یک نهضت سریع، عقلانی و جهادی برای حل این موضوع، تشکیل شود.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!