پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۰:۲۴
رفاه و تعاون - کد خبر : 12762
شنبه، ۰۳ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

تاکید موسوی بر اصلاح برخی تصورات از سازمان تأمین اجتماعی

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در جلسه با مدیران حوزه معاونت حقوقی مجلس، دولت و امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی، سیاست‌های کلی تامین اجتماعی را دارای اهمیت بسیار برشمرد و بر تغییر چشم‌انداز و نگرش مراجع تصمیم‌گیری نسبت به تأمین اجتماعی برای تحقق این اهداف تاکید کرد.

تاکید موسوی بر اصلاح برخی تصورات از سازمان تأمین اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری مهر، میرهاشم موسوی، در ابتدای جلسه با مدیران حوزه معاونت حقوقی، مجلس، دولت و امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی، برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه سال ۱۴۰۱ را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: پیگیری دقیق و جدی تمامی این موارد برای انتقال دیدگاه‌های سازمان الزامی است.
 
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه ارتباط مناسب و مؤثر با مجلس، دولت و نهادهای بین‌المللی، اساس کار معاونت حقوقی، مجلس دولت و امور بین‌الملل است، عنوان کرد: البته وظیفه این معاونت بسیار فراتر از برقراری ارتباط است و انتظار می‌رود که انتقال نقطه نظرات تخصصی و کارشناسی سازمان به مجلس و دولت و همچنین انتقال و پیگیری صحیح مطالبات و دیدگاه‌های این مراجع در سازمان توسط این معاونت انجام شود.
 
وی با تاکید بر اینکه  تغییر چشم‌انداز و نگرش مراجع تصمیم‌گیری نسبت به تأمین اجتماعی، نخستین نکته‌ای است که در حوزه مجلس و دولت باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: برای تحقق اهداف باید دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی و تخصصی در جایگاه صحیح و به نحو مناسب پیگیری شود.
 
موسوی تعامل مثبت و سازنده را به عنوان نکته دیگری که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد، برشمرد و گفت: تعاملات سازمانی باید شرایطی را فراهم کند که بتوان درباره مسائل مهم سازمان با همکاری مراجع مختلف، تصمیم محکم و درست گرفته و اینتصمیمات به خوبی اجرا شود.
 
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: برنامه محوری مسائل بسیار مهم در این سازمان به شمار می آید و در حوزه حقوقی، مجلس، دولت و امور بین‌الملل نیز برنامه ریزی اهمیت مضاعف دارد و باید اساس کار باشد. البته قطعاً برنامه‌ریزی وجود دارد و کارها مطابق برنامه انجام می‌شود اما در این حوزه باید پیش‌بینی شرایط محتمل آینده را نیز داشته باشید.
 
وی در ادامه عنوان کرد: پیش‌بینی آینده تنها ترسیم آینده نیست بلکه ساختن آینده و تأثیرگذاری بر تحولات آینده، هدف اسلی است.
 
موسوی با تاکید بر اینکه اصلاح برخی تصورات درباره تأمین اجتماعی از مسائل حائز اهمیت است، یادآور شد: بسیاری افراد تحلیل درستی از فعالیت سازمان ندارند. امکان اتخاذ تصمیم درست درباره مسائل مهم سازمان تأمین اجتماعی زمانی میسر است که فهم درست از سازمان تأمین اجتماعی در جامعه شکل گیرد.
 
وی در پایان تصریح کرد: انتقال تجارب موفق بشری از اقدامات درست و الزامات این سازمان است و ما در تأمین اجتماعی رویکرد دینی خود یعنی اصول عدالت و تکامل اجتماعی و همچنین فراهم آوردن آرامش و آسایش جامعه را مبنای عمل قرار می‌دهیم و در کنار آن تجارب موفق بشری را نیز مطالعه می‌کنیم و کارهایی که در سایر کشورها در حوزه تأمین اجتماعی انجام می‌شود را هم بررسی می‌کنیم.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!