شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۵:۴۳
حقوقی و قضایی - کد خبر : 15366
پنجشنبه، ۰۷ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

تاکید رئیس سازمان زندان ها بر توسعه اشتغال حداکثری زندانیان

رئیس سازمان زندان ها در نخستین برنامه سفر به خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار بازدید به عمل آورد و بر لزوم اشتغال حداکثری زندانیان تاکید کرد.

تاکید رئیس سازمان زندان ها بر توسعه اشتغال حداکثری زندانیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، غلامعلی محمدی در اولین برنامه سفر به استان خراسان رضوی با حضور در زندان سبزوار از این مرکز بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کرد و با تاکید بر لزوم اشتغال حداکثری زندانیان اظهار داشت: برای توسعه اشتغال در زندان‌ها به عنوان محور برنامه‌های اصلاحی و تربیتی نیازمند تامین زیرساخت‌های مناسب از جمله فضای فیزیکی و تجهیزات اشتغال هستیم.

رئیس سازمان زندان‌ها خاطر نشان کرد: زندان فعلی سبزوار به علت قدیمی بودن ظرفیت لازم را برای توسعه اشتغال زندانیان ندارد. از مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی خواستارم  تا همزمان با تلاش برای کاهش جمعیت کیفری، پروژه زندان جدید سبزوار را سریعاً به مرحله بهره برداری برساند تا زندانیان به آنجا منتقل شوند. 

وی همچنین از کارگاه اشتغال این مرکز نیز بازدید کرد و ضمن افتتاح بخش تازه تاسیس اشتغال با مددجویان درباره نحوه فعالیت آن ها، ایمنی کارگاه‌ها و میزان دستمزد آنان نیز گفتگو کرد. 

عضو شورای عالی قوه قضائیه با حضور در خوابگاه‌های مددجویان ضمن گفتگو با آنان به برخی سوالات و درخواست‌های آنان پاسخ گفت. در بخشی از بازدید 

کارگاه ها، اندرزگاه نسوان، کتابخانه، سالن ملاقات، قرنطینه و اتاق بهداشت و درمان، فروشگاه زندان نیز از دیگر بخش هایی بود که مورد بازدید محمدی قرار گرفت. 

وی در بازدید از کتابخانه این مرکز بر لزوم پایش کتاب‌های موجود در زندان‌ها تاکید کرد و گفت؛ در تامین کتاب‌ها باید علایق و سلیقه مطالعاتی مددجویان در نظر گرفته شود و در این زمینه نیازمند بررسی دقیق هستیم تا کتاب‌ها متناسب با فلسفه تربیتی و نگاه دینی و متناسب ذائقه مطالعاتی مددجویان باشد. 

رئیس سازمان زندان ها در پایان این بازدید به مسئولان این مرکز گفت: علیرغم محدودیت فضا و تراکم جمعیت خوشبختانه شاهد تلاش مضاعف شما در حوزه بهداشت محیط و توسعه اشتغال هستیم انشالله بتوانیم در این کار که در حقیقت به  واسطه کمک به انسان‌های آسیب دیده یک سفره ثوابی برای ما است موفق باشیم. 

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!