جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۲:۴۷
فرهنگ و هنر - کد خبر : 3233
چهارشنبه، ۲۰ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

تاثیر کرونا بر مراسم اسکار

تعویق در برگزاری نشست هیئت‌ امنای ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) آکادمی علوم و هنرهای سینما، به احتمال تأخیر یا تعلیق برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۱ دامن زده است.

تاثیر کرونا بر مراسم اسکار
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، تعویق در برگزاری نشست هیئت‌ امنای ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) آکادمی علوم و هنرهای سینما، به احتمال تأخیر یا تعلیق برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۱ دامن زده است.
هر ساله در ماه آوریل جلسه هیئت امنای آکادمی که معمولاً با هدف بررسی اسکار سال گذشته تشکیل می‌شود، امسال به دلیل شیوع پاندمی کووید_19 تاریخ برگزاری‌اش مشخص نشده است و بسیاری از منتقدان بر این باورند که برگزاری اسکار آتی یکی از موضوعات محوری این نشست خواهد بود.
اهدای جوایز اسکار هرساله در ماه فوریه مصادف با اسفند در شهر لس ‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود و هنوز زمان زیادی تا برگزاری این مراسم در سال ۲۰۲۱ باقی است ؛ با این حال،کارشناسان گمان دارند این مراسم با تاخیر اجرا خواهد شد. 
همچنین منتقدان معتقدند در صورتی که جشنواره‌های مختلف به دلیل اجرای طرح‌ فاصله‌گذاری فیزیکی در کشورهای مختلف برگزار نشوند، تاثیر زیادی بر فیلم‌های منتخب توسط اعضای آکادمی برای این دوره از اسکار خواهد داشت؛ زیرا جایزه اسکار فیلم‌هایی را انتخاب و داوری می‌کند که در سال گذشته نمایش داد شده باشند.
بر پایه این گزارش، برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ که پیش از این زیر بار به تعویق انداختن آن نمی‌رفتند، اوایل هفته گذشته از تاخیر در برگزاری این دوره از جشنواره خبر دادند در حالیکه بعضی جشنواره های دیگر نیز وضعیت مشابهی دارند. همچنین عوامل تولید بسیاری فیلم‌ها روند تولید فیلم‌های خود را به همین دلیل متوقف کرده‌اند. صنعت فیلم سازی به زمان زیادی برای غلبه بر تبعات همه‌گیری بیماری کرونا از جمله لغو جشنواره‌های مختلف و رویدادهای فرهنگی مرتبط همچنین پایان دادن به فیلم‌های نصفه و نیمه نیاز دارد.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!