شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۶:۵۵
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17287
دوشنبه، ۱ اسفند، ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵

تاثیر تسلط بیت کوین بر قیمت برخی آلت کوین ها

در طول روز، مشاهده شد که ارز دیجیتال پیشرو بیت کوین (BTC) تا سطح 25250 دلار افزایش یافت. اگرچه انتظار میرفت با چنین رشدی آلت‌کوین‌ها افزایش‌های شدیدی داشته باشند، به نظر می‌رسد که افزایش تسلط بیت کوین، حرکت صعودی آلت‌کوین‌ها را محدود کرده است.

تاثیر  تسلط بیت کوین بر قیمت برخی آلت کوین ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به اساس کوین مارکت کپ، یکی از مهم ترین ارائه دهندگان داده در صنعت پول رمزنگاری، آلت کوین با نام TrueFi (TRU) بیشترین افزایش را در 24 ساعت گذشته تجربه کرد. 

 به غیر از TRU، آلت‌کوین‌هایی مانند FLOKI، COCOS، RFR، WEMIX، VTHO، CFX و MC تا امروز بیش از 20 درصد افزایش یافته‌اند و افزایش‌ها برتری BTC را به چالش می‌کشند.

 

کریپتو کاپو بعد از 20 روز درباره بیت کوین (BTC) صحبت کرد

 کریپتو کاپو، محبوب ترین تحلیلگر کریپتو در سال 2022، در سال 2023 زیاد نتونست نظریه های موفقی داشته باشه.  کاپو که با گفتن اینکه بیت کوین (BTC) در ماه ژانویه از نقاط مختلف سقوط خواهد کرد، یک فاجعه به بار آورد و پس از افزایش بیت کوین شوکه شد.

 کریپتو کاپو 20 روز بود که هیچ صحبتی نکرده بود و پس از رشد بیت کوین در سکوت فرو رفت، اخیراً توییت 1 جمله ای زیر را به اشتراک گذاشته است: تغییری ایجاد نشده ، من نمیخرم.

 

السالوادور قصد دارد یک سفارت بیت کوین در ایالات متحده افتتاح کند

السالوادور در جدیدترین سرمایه گذاری بیت کوین خود اعلام کرده است که قصد دارد یک سفارت بیت کوین در ایالت تگزاس آمریکا افتتاح کند. السالوادور زمانی که بیت کوین را یک ارز دیجیتال قانونی در سال 2021 اعلام کرد، زمینه جدیدی را ایجاد کرد.  مقامات کشور اکنون در حال برداشتن گام‌های جدیدی برای ترویج ارزهای دیجیتال در سراسر جهان هستند.  

در این زمینه، السالوادور ترجیح داد از تگزاس، یکی از مناطق مرکزی استخراج بیت کوین، شروع کند. برنامه های سفارت بیت کوین السالوادور پس از دیدار سفیر این کشور در ایالات متحده میلنا مایورگا با جو اسپارزا معاون وزیر امور خارجه تگزاس در 15 فوریه از طریق توییتر اعلام شد.

 

لندن میزبان بزرگترین کنفرانس کریپتو و بلاک چین خواهد بود

پس از 4 سال متوالی سازمان های موفق، ششمین اجلاس اقتصاد بلاک چین در تاریخ 27 تا 28 فوریه در لندن، انگلستان برگزار می شود.  این رویداد بزرگ میزبان بیش از 3000 شرکت کننده از 65 کشور خواهد بود.  لندن، یکی از مهم ترین مراکز مالی در جهان، اکنون به یک مرکز جهانی برای صنعت کریپتو نیز تبدیل خواهد شد.  

دقیقاً به همین دلیل است که لندن به‌عنوان یکی از نقاط اصلی مجموعه‌های بین‌المللی اقتصاد بلاک چین انتخاب شده است.  ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، گفت: «هدف من این است که بریتانیا را به یک مرکز جهانی برای فناوری دارایی‌های دیجیتال تبدیل کنم.»

 

نظر تحلیلگر معروف درباره مدیریت پوزیشن های بیت کوین

پیتر برانت، که به دلیل تجزیه و تحلیل خود از قیمت بیت کوین محبوب شد، نظرات خود را در مورد آخرین وضعیت ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت.  پیتر برانت با انتقال نظرات خود در توییتر، ادعا کرد که ممکن است سیگنال قانون توقف 3 روزه در چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین رخ دهد.  قانون توقف به عنوان یک استراتژی مدیریت ریسک شناخته می‌شود که برانت در کتاب خود ساخته‌اش به آن اشاره کرد.

طبق نمودار روزانه ای که پیتر برانت در پست توییتر خود به اشتراک گذاشت، بیت کوین هفته گذشته یک الگوی سر و شانه ایجاد کرد.  علاوه بر این، قیمت بسته شدن دیروز بالاتر از پایین ترین سطح فعلی کندل است.  با توجه به این نتیجه، برانت پیشنهاد کرد که سرمایه‌گذارانی که با توجه به شکل‌گیری الگوی سر و شانه، موقعیت فروش باز می‌کنند باید حرکت قیمت امروز را از نزدیک دنبال کنند.  اگر به طور متوسط   بالاتر از بالاترین سطح دیروز یعنی 22300 دلار بسته شوند، موقعیت‌های خود را ببندند.

 

اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) اقداماتی را برای بیت کوین (BTC) و خودپردازهای ارزهای دیجیتال فعال در این کشور انجام داده است

 مطابق با بیانیه قبلی FCA مبنی بر اینکه تمام خودپردازهای بیت کوین و کریپتو که در کشور فعال هستند این کار را غیرقانونی انجام می دهند،  اولین قدم خود را برای شهر لیدز، واقع در شمال انگلستان برداشت.

هشداری کتبی درباره «چند دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال » صادر شده است که شماره یا مکان آنها مشخص نشده بود.  گروهبان کارآگاه لیندسی برانتز از پلیس یورکشایر غربی اظهار داشت که اگر اپراتورها خدمات خودپرداز ارزهای دیجیتال را متوقف نکنند، به دلیل پولشویی و مبارزه با تروریسم مورد بازجویی قرار خواهند گرفت.

 مارک استوارد، مدیر اجرایی FCA، به سرمایه گذاران و اپراتورهای خودپرداز هشدار داد: دستگاه های خودپرداز رمزنگاری ثبت نشده که در بریتانیا فعالیت می کنند این کار را غیرقانونی انجام می دهند.  بر این اساس، نهادهای نظارتی به "اختلال" همه این فعالیت های غیرقانونی ادامه خواهند داد.  سرمایه گذاران باید در این بازار نامنظم و پر ریسک محتاط باشند.

 

کمک یک میلیارد دلاری در قالب XRP

شرکت فین‌تک ریپل مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرده است که یک میلیارد دلار کمک در قالب XRP در راستای کمک به کشور ترکیه و سوریه برای فاجعه زلزله رخ داده خواهد کرد.  بر اساس این بیانیه ها، کمک های مالی به سازمان های مختلفی که به آسیب دیدگان زلزله ترکیه-سوریه کمک می کنند، تعلق خواهد گرفت.

 

قیمت فایل کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ درصد رشد کرده است

ارز دیجیتال فایل کوین در روز گذشته با رشدی حدوداً ۴۰ درصدی مواجه شده و قیمت آن از محدوده ۷ دلار عبور کرده است. مطمئناً بهبود احساسات سرمایه‌گذاران و رشد بازار ارزهای دیجیتال در هفت هفته گذشته در روند صعودی فایل کوین تأثیرگذار بوده؛ اما شبکه این ارز دیجیتال نیز به‌طور چشمگیری بهبود یافته است.

 بیش از ۸۹ درصد از اعضای جامعه فایل کوین نسبت به این ارز دیجیتال احساس مثبتی دارند و بسیاری از سرمایه‌گذاران منتظر راه‌اندازی ماشین مجازی آن (FVM) هستند. گفتنی است که ماشین مجازی فایل کوین احتمالاً در ۱ مارس (۱۰ اسفند) راه‌اندازی می‌شود.

 آلتکوین های مرتبط با Shiba Inu با آماده شدن توسعه دهندگان برای راه اندازی یک شبکه لایه 2 مورد انتظار به نام Shibarium در حال افزایش هستند.

شبکه جدید شبیه به Polygon (MATIC) طراحی شده است و به توسعه دهندگان یک پلتفرم سریع و مقیاس پذیر برای توسعه ارائه می دهد و در عین حال به معامله گران امکان دسترسی به پروژه های جدید و توکن های سفارشی با هزینه تراکنش های کم را می دهد

همانطور که توسعه‌دهندگان روی Shibarium کار می‌کنند، آلت‌کوین هایی که در حال حاضر بخشی از اکوسیستم Shiba Inu هستند، شاهد تغییرات قیمتی عمده‌ای هستند.

اولین آلتکوین، Bone ShibaSwap (BONE)، به عنوان نشانه حاکمیتی و برای پرداخت هزینه های گاز در شبکه استفاده خواهد شد. آلت کوینBONE از پایین ترین قیمت 1.27 دلار در 14 فوریه به قیمت فعلی 1.62 دلار رسیده است - که نشان دهنده افزایش 27 درصدی است.

 درهمین حال، Doge Killer (LEASH) از پایین ترین قیمت روز ولنتاین از 379 دلار به 652 دلار افزایش یافته است که 69 درصد افزایش یافته است. در مورد زمان عرضه Shibarium، توسعه دهندگان هنوز تاریخ انتشار قطعی را تعیین نکرده اند.

 

دلایل افزایش بیش از 400٪ ماهیانه FLOKI

برخی از دلایل بالقوه پشت گسترش گسترده قیمت ها وجود دارد که در ادامه آنها را نام می‌بریم 

1. تیم پشتیبان این پروژه اخیراً به سوزاندن حدود 5 تریلیون توکن FLOKI قصد دارد تا مالیات اخذ شده از هر تراکنش را به 0.3 درصد کاهش دهد. هدف این پیشنهاد اعطای امنیت بیشتر به کاربران است. قیمت FLOKI در مدت کوتاهی پس از افشا 15 درصد افزایش یافت.

2. سوزاندن توکن FLOKI را برای 500 نهنگ بزرگ در زنجیره هوشمند BNB (BSC) جذاب تر کرده است، که تنها یک روز پس از این رویداد، آن را به بیشترین ارز خریداری شده تبدیل کردند.

همانطور که توسط WhaleStats گزارش شده است، یک عضو خاص جامعه 80,000,000,000 FLOKI به ارزش بیش از 3.2 میلیون دلار در زمان معامله خریداری کرد. این تاجر به عنوان هفتاد و دومین نهنگ بزرگ BNB رتبه بندی می شود. FLOKI همچنین در میان 10 انتخاب برتر نهنگ های اتریوم قرار داشت

3. کیف پول Atomic، یک کیف پول غیرمتمرکز و غیرمتمرکز با بیش از پنج میلیون کاربر، پشتیبانی از FLOKI را اعلام کرده است. این به کاربران امکان می دهد تا Floki را با بیش از 500 ارز رمزنگاری شده لیست شده در پلتفرم مدیریت و مبادله کنند.

4. همچنین، صرافی LCX مستقر در لیختن اشتاین، فهرست FLOKI را اعلام کرده است. این نشان می دهد که توکن فلوکی با سه جفت معاملاتی راه اندازی می شود: FLOKI/LCX، FLOKI/USDC و FLOKI/ETH. در حالی که سپرده‌ها و معاملات در 15 فوریه آغاز شد، جفت‌های LCX و USDC FLOKI اکنون در حالت معاملات کامل هستند. 

5. در روز گذشته نیز، صرافی Kucoin مستقر در سیشل، فهرست FLOKI را با جفت‌های FLOKI/USDT و FLOKI/USDC در حال حاضر در پلتفرم در دسترس اعلام کرد. معاملات این جفت ها در 17 فوریه ساعت 9:00 صبح (UTC) آغاز می شود.

 

سه آلت کوین پیشنهادی سایت کوین گپ با الگوی صعودی که ممکن است در هفته های آینده منفجر شوند

تلاش بازار ارزهای دیجیتال برای دنبال کردن بهبودی اولیه هفته نشان می‌دهد که بازار همچنان در وضعیت عدم اطمینان است، زیرا چندین ارز کریپتو نتوانستند از آخرین نوسان مقاومت بالا پیشی بگیرند،و همچنین احتمال اصلاحات بیشتر ادامه دارد.

با این حال، علیرغم فاز اصلاحی در بازار، برخی آلتکوین ها الگوی صعودی را حفظ کردند که می تواند خریداران را برای طولانی کردن روند صعودی غالب تقویت کند.

1. Polygon(MATIC)

2. Ripple(XRP)

3. Cosmos(ATOM)

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!