جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۳:۱۲
دفاعی نظامی - کد خبر : 16442
شنبه، ۰۵ شهريور، ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

تأکید سرلشکر موسوی بر اهمیت جنگ نرم و قرارگاه جنگ‌های نوپدید

فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام قدرت و با هزینه‌های زیاد در حوزه جنگ نرم، جنگ رسانه‌های وسیعی علیه کشور ما را طراحی و دنبال می‌کند و این امر وظیفه و تکلیف ما را در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان صدچندان می‌کند.

تأکید سرلشکر موسوی بر اهمیت جنگ نرم و قرارگاه جنگ‌های نوپدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش امروز در آخرین نشست با دانشجویان دوره ۳۲ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد که در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد، گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های ایشان بایستی با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.

وی در خصوص اهمیت جنگ رسانه‌ای دشمن، افزود: دشمن با تمام قدرت و با هزینه‌های زیاد در حوزه جنگ نرم، جنگ رسانه‌های وسیعی علیه کشور ما را طراحی و دنبال می‌کند و این امر وظیفه و تکلیف ما را در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان صدچندان می‌کند که راه اندازی قرارگاه جنگ‌های نوپدید، فضای مجازی، فرماندهی جنگال و سایبر و … اقداماتی در این حوزه هستند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: امروز در ظاهر ما در صلح هستیم اما جنگ امروز، جنگ ترکیبی است جنگی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی؛ هر چند، جنبه نظامی این جنگ آشکار نیست اما نیروهای ما با هوشیاری کامل لحظه به لحظه دشمنان را رصد می‌کنند و مأموریت خود را در این در حوزه با دقت انجام می‌دهند.

سرلشکر موسوی گفت: هم اکنون به لطف پروردگار و به برکت نیروی انسانی کم نظیر و شاید بی نظیر و فرهنگ سازمانی که در ارتش از آن بهره‌مند هستیم به سوی جایگاه و نقطه مطلوب در حرکت هستیم و با وجود تحریم‌ها و مشکلات، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف در ارتش حاصل شده است.

در این نشست دانشجویان حاضر نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای مد نظر خود، سوالات خود را را رو در رو با فرمانده کل ارتش مطرح و پاسخ خودرا دریافت کردند.

فرمانده کل ارتش نیز با تاکید بر مفید بودن تداوم برگزاری این نشست‌ها در رده‌های مختلف و استقبال از دیدگاه‌های مطرح شده در این دیدار، ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آنها تبادل نظر و گفتگو کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!