سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۴:۱۰
شنبه، ۰۶ اسفند، ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

بینگ تعداد چت را محدود می‌کند

با توجه به گفته‌های بنیانگذار OpenAI مبنی بر این‌که ابزارهای هوش مصنوعی مثل ChatGPT تا حدودی خراب هستند، بینگ دسترسی کاربران به آن را محدود می‌کند.

بینگ تعداد چت را محدود می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، مایکروسافت به دنبال گزارش‌های متعدد از گیج شدن چت‌بات خود، تعداد سوالات کاربران را محدود می‌کند. مایکروسافت گفت که چت طولانی افراد با این چت‌بات را پیش‌بینی نکرده بود، و زیاد شدن مدت چت"می تواند مدل چت اصلی را گیج کند." 

آن‌چه تغییر می‌کند: جلسات چت در Bing جدید اکنون به 50 "نوبت" چت در روز و 5 "نوبت" چت در هر سشن محدود شده. مایکروسافت در ادامه توضیح داد که "نوبت" یک تبادل مکالمه است که هم شامل یک سوال کاربر و هم یک پاسخ از طرف Bing است. 

مایکروسافت، Bing & Edge جدید : 

"داده‌ها نشان داده که اکثریت پاسخ‌ها را در 5 نوبت پیدا می‌کنند و تنها 1٪ از مکالمات بیش از 50 پیام دارند. پس از اینکه یک جلسه چت به 5 نوبت رسید، از شما خواسته میشود تا موضوع جدیدی را شروع کنید. در پایان هر جلسه چت، دیتای قبلی باید پاک شود تا مدل اشتباه نکند."

هوش مصنوعی رابطه عاشقانه را آنالیز می‌کند

مهندسان دانشگاه سی نسیاتی مقاله‌ای ارائه دادند که نشان می‌دهد هوش مصنوعی می‌تواند با محاسبه تعریق، الگوهای تنفس و ضربان قلب فرد به او بگوید قرار عاشقانه‌اش چقدر خوب بوده است.

این مطالعه که اولین در نوع خود است، بر اساس علائم حیاتی به شما می‌گوید آیا این دیدار برایتان حوصله‌‌سربر بوده است یا خیر.

در این تحقیق به ۱۶ جفت شرکت‌کننده چهار موضوع برای گفت‌وگو داده شد. یک مکالمه مثبت درباره موضوعی که هر دو با خوشحالی با آن موافق بودند، یک مکالمه درباره موضوعی که با ناراحتی با آن مخالف بودند و دو موضوع قابل‌بحث که هر کدام می‌توانست بحث را هدایت کند.

هوش مصنوعی قادر بود این چهار سناریو مکالمه را با دقت ۷۵ درصد تشخیص دهد (حتی زمانی که مکالمه مجازی و از طریق برنامه زوم انجام می‌شد) نتایج این تحقیق بر پدیده‌ای به نام «انطباق فیزیولوژیکی» متکی است که می‌تواند نشان دهد افراد چقدر در گفت‌وگو مشارکت دارند و چگونه ضربان قلب، ضرباهنگ تنفس و تعریق آن‌ها هم‌تراز است. به گفته ایمان چاترجی، محقق اصلی این مطالعه، این پدیده احتمالا بخشی از سازگاری تکاملی است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!