جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۳:۱۰
امنیتی - کد خبر : 11169
جمعه، ۰۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

بیانیه روابط عمومی ارتش در پی شهادت شهید ضرغام پرست

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، شهادت شهید ضرغام پرست از کارکنان غیور نیروی انتظامی و شهدای مدافع نظم و امنیت کشور را تسلیت گفت.

بیانیه روابط عمومی ارتش در پی  شهادت شهید ضرغام پرست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی طی بیانیه ای، شهادت شهید ضرغام پرست از کارکنان غیور نیروی انتظامی و شهدای مدافع نظم و امنیت کشور را نشانه دیگری از نقشه های شوم دشمنان بمنظور سوء استفاده از مشکلات اخیر خوزستان و خواسته های به حق مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این خطه عزیز دانست.

متن بیانیه بشرح زیر است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

شهادت شهید ضرغام پرست از شهدای مدافع نظم و امنیت در نیروی خدوم و مخلص انتظامی، نشانه دیگری از سبعیت دشمنان عنود و کوردل نظام و مردم صبور و مقاوم خطه  قهرمان خیز خوزستان است .

بدون شک دشمنان ایران اسلامی که امنیت حاکم بر کشور و بردباری مردم عزیزمان در مقابله با مشکلات را بر نمی تابند، لحظه ای  از دشمنی با جمهوری اسلامی دست بر نمی دارند و از مشکلات اخیر خوزستان و خواسته های به حق مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این خطه عزیز سوء استفاده کرده و با موج سواری و پروپاگاندای رسانه ای آمریکایی، انگلیسی رژیم صهیونیستی در به انحراف کشاندن خواسته به حق و دیرینه مردم عزیز خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با نقشه های از پیش طراحی شده  به روی ماموران مخلص و حافظان نظم و  امنیت کشورمان آتش گشوده و موجب شهادت آن رزمنده مدافع امنیت شدند. 

از خدای متعال برای آن شهید دلیر نیروی خدوم و مردمی انتظامی، علو درجات و برای خانواده معظم ایشان صبر و اجر  خواستاریم و از مردم قدر شناس و بصیر ایران سربلند اسلامی بویژه مردم مقاوم و مدافع ارزشها و خط نگهداران حریم مقدس مرزهای سرزمینی و ارزشی میهن اسلامی که اجازه سوء استفاده به دشمنان قسم خورده نظام را ندادند و نسبت به فرزند شهید خود ادای احترام کردند، صمیمانه قدردانی می کنیم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار امنیتی
پربیننده‌ترین اخبار امنیتی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!