جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۲۶
دفاعی نظامی - کد خبر : 11518
يكشنبه، ۱۷ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

بیانیه روابط عمومی ارتش بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

روابط عمومی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، این روز ماندگار را به تمامی خبرنگاران خدوم ایران اسلامی تبریک گفت.

بیانیه روابط عمومی ارتش بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفدهم  مرداماه مصادف با  روز خبرنگار طی بیانیه ای  ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه این قشر زحمتکش و فهیم را پیشقراولان عرصه جنگ نرم با استکبار دانست.

بر اساس این گزارش متن  بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد که در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان روز "خبرنگار" نامگذاری شده یادآور تلاش و همت هنرمندانه ایثارگرانی است که در روشنگری و آگاهی بخشی در عرصه های مختلف با انتشار و انعکاس افتخارآفرینی های ایران سربلند اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی جایگاه والا و بسزایی داشته اند.

خبرنگاران، پیشقراولان اطلاع رسانی هستند که با درک عمیق از توطئه های دشمنان و معاندان نظام، تمام همت خود را به کار بسته تا بتوانند با قلم رسا و بیان شیوای خود  مسیر حق و حقیقت را برای آحاد جامعه ترسیم کنند.

امروزه که بیش از 4 دهه از عمر با برکت انقلاب گذشته است، دشمنان همچنان در عرصه جنگ نرم با انتشار اخبارکذب و دروغین بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به میدان آورده تا با سرمایه های مادی و هزینه های هنگفت، اقتدار حاصل از رهبری امامین انقلاب، مقاومت، همدلی وهمراهی مردم و مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی و ایثار نیروهای مسلح را تضعیف کنند.

بدون شک  امروز خبرنگاران متعهد کشورمان در مقابله با توطئه های شوم رسانه های معاند و افشاگری نقشه های دشمنان و ارتقای مولفه های قدرت ملی و تقویت روحیه همبستگی و هم افزایی و امید افزایی در ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی جایگاه خاص و ویژه ای در جامعه دارند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، این روز ماندگار را به تمامی خبرنگاران خدوم  ایران اسلامی  از جمله خبرنگاران پرتلاش عرصه دفاعی و نظامی تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون افسران فرهیخته مقابله با جنگ نرم دشمنان را برای صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدسمان و اعتلای نام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستار است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!