چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۰:۴۸
اجتماعی - کد خبر : 14665
پنجشنبه، ۰۲ دي، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

بیان جزئیات پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی

دانشگاه تهران دستورالعمل ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.

بیان جزئیات پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، متقاضیان ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تا روز یکشنبه  ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به نشانی https://sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew و اسکن مدارک  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 
 
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ شامل پرداخت الکترونیکی مبلغ یک میلیون ریال از طریق سامانه ثبت نام، برگ ثبت نام تکمیل شده، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد، مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد و کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا برگه اعزام به خدمت بدون غیبت برای داوطلبان مرد می باشد. بر این اساس هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد.
 
همچنین براساس بخشنامه جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا ،ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و می­ توانند از معافیت تحصیلی استفاده نماید.(مشمول باید در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل و فاقد غیبت باشد.)
 
ارایه مدرک پایان و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی الزامی است. لذا داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح می‌باشند.
 
شرکت کنندگان در آزمون مذکور باید حتما باید فارغ التحصیل شده باشند. داوطلبانی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند لکن به دلیل تعهدات و طرح نیروی انسانی موفق به دریافت مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی نشده اند می ­توانند درخواست را به دانشگاه خود ارائه کنند. تا دانشگاه مذکور گواهی را با ذکر معدل به صورت محرمانه به این دانشگاه ارسال نماید.
 
دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛ در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. در صورت قبولی در آزمون با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.
 
تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی خواهد شد. 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!