پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۲:۴۱
حوادث و انتظامی - کد خبر : 14770
سه شنبه، ۰۷ دي، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

بیان جزئیات برخورد کامیون با ماشین پلیس

جزئیات فیلم منتشر شده تصادف کامیون با خودروی مگان پلیس در بزرگراه بعثت توسط رییس پلیس راهور تهران بزرگ تشریح شد.

بیان جزئیات برخورد کامیون با ماشین پلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی تشریح کرد: فیلمی از لحظه برخورد کامیون با مگان پلیس راهور تهران بزرگ در فضای مجازی انتشار یافته که نشان می‌دهد یک دستگاه کامیون که در حال تردد با سرعت سرسام آوری در خط ویژه بزرگراه بعثت در حال تردد است؛ در انتهای فیلم مذکور تصادفی بین این کامیون و خودروی مگان پلیس روی می‌دهد اما این فیلم را از ابتدا اگر مرور می‌کردیم به زوایای دیگری از این حادثه پی می‌بردیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم راهور برای جلوگیری از برخورد احتمالی کامیون با عابران پیاده و برای متوقف کردن کامیون اقدام به سد کردن مسیر و راه با خودروی پلیس کرده که متأسفانه راننده باز هم توقف نمی‌کند و به شدت با خودروی پلیس برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تیم راهور با کامیونی مواجه شدند که با سرعت در خط ویژه بزرگراه بعثت در حال حرکت بود، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و با هشدارهای بسیار و تذکر چندین باره از طریق بلندگو از راننده می‌خواهند که از خط ویژه خارج شده و کامیون را متوقف کند که راننده با بی اعتنایی به ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و به صورت خطرناکی به راه خود ادامه می‌دهد.

سردار حمیدی تصریح کرد: نکته مهم و قابل توجه اینجاست که با توجه به اینکه در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو ایستگاه‌هایی وجود دارد که مسافرین بسیاری مخصوصاً در آن موقع در این مقاطع حضور دارند پس تیم راهور برای جلوگیری از برخورد صد درصدی کامیون با عابران پیاده مسافران و برای متوقف کردن کامیون اقدام به سد کردن مسیر و راه با خودروی پلیس می‌کنند که متأسفانه راننده باز هم توقف نکرده و به خودروی پلیس برخورد می‌کند.

وی افزود: البته راننده کامیون از سوی پلیس دستگیر شده و پرونده این فرد به مرجع قضائی گردیده است و همچنین خودروی این متخلف نیز به پارکینگ منتقل شده و پرونده در مرجع قضائی در حال بررسی است و مأمور پلیس هم سالم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به حادثه سال گذشته شهادت مأمور پلیس که برای برقرار کردن تردد ایمن برای شهروندان اتفاق افتاد یادآور شد: سال گذشته مأمور کلانتری وقتی متوجه شد راننده سمند در حال تصادف با عابران در ایستگاه اتوبوس است با فداکاری توانست خودرو را منحرف کرده و از مجروح شدن عده زیادی جلوگیری کند که در این حادثه نیز مأمور پلیس راهور با سد کردن راه تریلی مانع نزدیک شدن وی به ایستگاه اتوبوس شد و این امر از وظایف ذاتی پلیس برای فدا کردن جان خود برای تأمین نظم و امنیت شهروندان است و پلیس از هیچ کوشش و اقدامی در این راه دریغ نمی‌کند.

سردار حمیدی ضمن قدردانی از این اقدام تیم پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: از رشادت و از خود گذشتگی این دو مأمور راهور به صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!