شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۲:۴۷
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 14700
شنبه، ۰۴ دي، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

بوفون: با آمدن رونالدو، یووه دی‌ان‌ای خود را از دست داد

کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، ممکن است یوونتوس را برای همیشه ترک کرده باشد؛ اما هم تیمی های سابق او در تیم ایتالیایی همچنان به اتهامات شدید علیه او ادامه می دهند. پیش از این، سرجیو بریو و آلسیو تاچیناردی، اسطوره های باشگاه، CR7 را به دلیل انتقال به منچستریونایتد مورد انتقاد قرار داده بودند.

بوفون: با آمدن رونالدو، یووه دی‌ان‌ای خود را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، بازگشت کریستیانو رونالدو به غول انگلیسی، منچستریونایتد، جعبه پاندورایی از اتهامات همکاران سابقش در یوونتوس را باز کرد. آخرین مورد از این انتقادات، از جانب جیانلوئیجی بوفون، دروازه بان ایتالیایی است که اکنون مدعی شده است که قهرمان سابق سری آ، "DNA" خود را در طول حضور این فوتبالیست 36 ساله در باشگاه از دست داده است.

به نقل از اسپوتنیک، رونالدو در سال 2018 توسط ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی به تیم ایتالیایی آورده شد، تا قله های افتخار اروپا را با یکدیگر فتح کنند.

یووه بیش از دو دهه بود که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده بود و به دنبال قهرمانی در تورنمنت برتر باشگاهی یوفا بود؛ اما رونالدو در تلاش برای کسب این عناوین برای آن ها ناکام ماند.

بوفون که در اولین فصل حضور رونالدو با ایتالیایی ها در یوونتوس حضور نداشت و در آن سال در پاری سن ژرمن (PSG) فعالیت می کرد، همچنین توضیح داد که چرا بیانکونری ها نتوانستند به بد اقبالی طولانی مدت خود در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهند. 

او گفت: «یوونتوس شانس برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا در سال اول ورود او را داشت، که سال من در پاری سن ژرمن بود، و من نمی توانستم بفهمم چه اتفاقی افتاده است.» 

یووه در مرحله یک چهارم نهایی توسط تیم هلندی آژاکس شکست خورد. آژاکسی که در بازی اول با نتیجه 2-1 پیروز شد و در بازی برگشت 1-1 مساوی کرد تا راه خود را به نیمه نهایی هموار کند. این یک شوک بزرگ برای آلگری بود؛ زیرا او افرادی مانند رونالدو را در تیمش داشت.

برنده جام جهانی 2006 افزود: «وقتی برگشتم، دو سال با CR7 کار کردم و با هم خوب کار کردیم، اما فکر می کنم یوونتوس DNA یک تیم بودن را از دست داد.»

او در پایان گفت: «ما در سال 2017 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم زیرا تیمی پر از تجربه بودیم، اما مهمتر از همه ما یک واحد بودیم و یک رقابت درون تیمی داشتیم که بسیار مفید بود. ما آن را با رونالدو از دست دادیم.»

علیرغم انتقادات مداوم، رونالدو به خاطر عملکردش در تورین، نقش مهمی در موفقیت تیم ایتالیایی ایفا کرد و آنها را به قهرمانی های متوالی سری آ در فصل های 2018-19 و 2019-20 رساند.

علاوه بر این، رونالدو در هر یک از سه فصل حضورش در این باشگاه، با زدن 28، 37 و 36 گل در فصل های 2018-19، 2019-20 و 2020-21، بهترین گلزن یووه بود. در واقع، 37 گل او در فصل 2019-2019 بانوی پیر، یک رکورد در تاریخ باشگاه برای یک فصل است.

علاوه بر این، رونالدو سریع ترین بازیکنی است که 100 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است و تنها در 131 امین بازی خود برای این غول ایتالیایی در ماه می امسال به نقطه عطفی رسید.

رونالدو با گلزنی برای تیم آلگری، اولین فوتبالیست تاریخ شد که 100 گل باشگاهی در سه کشور مختلف به ثمر رساند.

کاپیتان پرتغالی 450 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده، 101 گل برای بیانکونری به ثمر رسانده و 130 گل برای کارفرمایان فعلی خود یعنی شیاطین سرخ به ثبت رسانده است.

علاوه بر این، او با 115 گل در 184 بازی برای پرتغال، بهترین گلزن فوتبال بین المللی است.

در اوایل این ماه، رونالدو همچنین اولین فوتبالیستی بود که با دبل خود مقابل آرسنال، به رکورد 800 گل دست یافت.

 

منبع: www.sputniknews.com

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!