پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۰:۱۵
مجلس - کد خبر : 11111
چهارشنبه، ۳۰ تير، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به مشکلات خوزستان باید نگاه ملی داشته باشیم

مجلس برای تخصیص اعتبارات به خوزستان کمک می کند و با وجود محدودیت های مالی کشور، تخصيص های این حوزه نزدیک به صد درصد انجام شده است

به مشکلات خوزستان باید نگاه ملی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و مسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران خوزستان باید درسی برای آیندگان باشد ، مشکلات اخیر این استان را ناشی از کم توجهی به زیرساخت ها دانست.

محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به کمبود آب در خوزستان و اعتراضات اخیر مردم در این استان اظهار داشت : نارسایی های فعلی استان خوزستان ناشی از کم توجهی به مسائل زیرساختی و سرمایه گذاری در آن است و در واقع باید به موقع و بر اساس پیش بینی ها در آب، مسکن، دارو و درمان و حوزه انرژی برق سرمایه گذاری شود تا زیرساخت ها از بین نرود.

مشکینی با اشاره به مشکلات استان خوزستان در حوزه آب گفت : در روزهای اخیر توجه ملی معطوف به حل مشکلات مردم خوزستان است و امیدواریم با یک کار جهادی، تمرکز ملی و تزریق اعتبار کلان، مشکلات خوزستان حل شود.

مساله بحران آب در خوزستان باید درسی برای آیندگان باشد که نباید از بحث زیرساخت ها به ویژه در آنجایی که مربوط به نیازهای اولیه جامعه است، غفلت شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز امیدواری نسبت به حل فوری مشکلات مردم خوزستان گفت: اميد است با توجه همگانی و ملی به حل مشکلات خوزستان، این مساله حل شود و با تمرکز بر اصلاح زیرساخت ها در آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. اگرچه در دنیا هم این گونه مشکلات وجود دارد و برخی اتفاقات خسارات بزرگ و تلفات بیشتری به وجود می آورد اما چگونگی حل بحران مهم است.

مشکینی با اشاره به تبلیغات رسانه ای بیگانه برای تشدید فضای امنیتی در خوزستان یادآور شد: بدخواهان ملت ایران با توجه به نقش محوری جمهوری اسلامی در منطقه، دنبال کوچکترین فرصتی هستند تا افرادی را تحریک کرده و از آن سوء استفاده کنند. این موضوع تازه ای نیست و این رسانه ها نمی توانند دایه دلسوزتر از مادر برای ملت ایران باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: برخی افرادی که در این قضایا می خواهند سوء استفاده کنند، دستشان تا مرفق به خون این مردم آلوده است و جز خيانت در پرونده شان چیز دیگری نیست. مردم خوزستان این عناصر خارج نشین را بهتر از همه مي شناسند و به موقع پاسخ پشیمان کننده به این تحرکات موذیانه خواهند داد.

وی در مورد اقدامات مجلس برای حل مشکلات مردم خوزستان اظهار داشت: مجلس برای تخصیص اعتبارات به خوزستان کمک می کند و با وجود محدودیت های مالی کشور، تخصيص های این حوزه نزدیک به صد درصد انجام شده است و استفاده از سایر منابع برای حل این بحران در دستور کار قوری قرار می گیرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!