پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۶:۳۰
دفاعی نظامی - کد خبر : 11618
پنجشنبه، ۲۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

بسیج آمادگی خود را جهت کمک به افزایش مراکز واکسیناسیون اعلام داشت

جلسه مشترک بسیج و وزارت بهداشت در جهت ارتقاء سطح طرح شهید سلیمانی صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بسیج آمادگی خود را جهت کمک به افزایش مراکز واکسیناسیون اعلام داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در جلسه مشترک بسیج و وزارت بهداشت سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از طرح شهید سلیمانی ارائه کرد و گفت: جلسه امروز بنا به تدبیر و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص ارتقای طرح شهید سلیمانی در مقطع حساس کشور در مواجه با ويروس کرونا در پیک پنجم که شرایط سختی را رقم زده است برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه‌های پزشکی با بسیج در طرح شهید سلیمانی افزود: ما در سال گذشته تجربه افتخارآمیزی را در چارچوب طرح شهید سلیمانی در راستای قطع ویروس کرونا رقم زدیم.

به روز شدن طرح شهید سلیمانی در سال‌جاری 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بخشی از مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی را مربوط به طرح واکسیناسیون دانست و تاکید داشت مه امروز این احساس به‌وجود آمد که این طرح با انسجام بهتری انجام شود. طرح شهید سلیمانی محله‌محور و مسجدمحور  است و با همکاری آحاد خانواده‌ها معرفی و این  با تمرکز بر بیماریابی  و پیشگیری در دستورالعمل قرار گرفته است. برای موفقیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این طرح نیازمند فراهم آمدن شرایط انجام تعداد بیشتر و سریع تست در جهت بیماریابی هستیم.

سردار سلیمانی با تاکید براینکه ظرفیت‌های بسیج در سراسر کشور آماده همکاری با وزارت بهداشت است، گفت: نیازمند ایجاد قرنطینه‌های هوشمند هستیم. در سطح استان‌ها بسیج مجموعه‌های زیادی دارد که می‌توانیم برخی از این مکان‌ها را متناسب با استانداردهای بهداشتی ایجاد کنیم.

سردار سلیمانی گفت: آمادگی واکسیناسیون و آمادگی ایجاد فضاهای قرنطینه کوچک در هتل‌ها و پشتیبانی قرنطینه‌های خانگی و واکسیناسیون را داریم چراکه بسیج نسبت به مسئله سلامت مردم حساس است و این مسئله را فرصت خدمت می‌داند.

وزیر بهداشت و درمان نیز در این جلسه با تاکید بر این نکته که کار فرهنگی در زمینه کرونا به درستی انجام نپذیرفته و متاسفانه از همراهی کار فرهنگی و بهداشتی با کار محکم برای قرنطینه محروم شدیم. در حالی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته  حتی با استفاده از تانک و جریمه، ‌همه را مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه می‌کنند. اما در کشور ما  قدرت محکمی در اعمال حاکمیت پروتکل‌های بهداشتی نمی‌بینیم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!