شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۸:۴۹
پنجشنبه، ۱۵ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

بزرگترین اردوگاه منتظران ظهور توسط امام رضا پای ریزی شد

مدیر حوزه‌های علمیه فارستبدیل شدن ایران به پایگاه همیشگی اهل بیت رسول خدا (ص) را از اثار حضور امام رضا علیه‌السلام در این دیار برشمرد و گفت: بزرگترین اردوگاه منتظران ظهور توسط امام رضا(ع) پایه‌ریزی شد آنگاه که شرط نجات بخشی کلمه لااله الا الله را ولایت معصوم معرفی کرد.

بزرگترین اردوگاه منتظران ظهور  توسط امام رضا پای ریزی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، با اشاره به اینکه به راستی حرم تنها معصوم در ایران، مرکز معنوی این کشور و  مشهد پایتخت معنویت و نورانیت در ایران است گفت:  چه زیبا نیم بیت «عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد» در آوردن هشتمین امام، به خراسان تجلی پیدا کرد و به دست دشمن و با تدبیر مدبر جهان چتر رأفت امام رئوف بر سر همه ایرانیان گسترده شد و او را ولیّ نعمت همه قرار داد.

وی افزود: روضه رضوان او به راستی قطعه‌ای از رضوان خداست که بهشت به آن رشک می‌برد و فرشته‌های خدا را در صف بال گشایی به آن آستان به صلوات خوانی و مدیحه‌گویی آن امام همام فرا می‌خواند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس ادامه داد: چه زیباست آنگاه که پس از اولین زیارت، پشت پنجره بالاسر ضریح نورانیش، تن خسته خود را با بیت حافظ می‌آساییم و زمزمه می‌کنیم: «فقیر و خسته به درگاهت آمدم رحمی، به جز ولای توام نیست هیچ دست آویز» و پس از آن هم جرعه نوش سقاخانه زمزم گونه‌اش می‌شویم.

وی درباره آثار حضور امام رضا (ع) در ایران گفت: اثر حضور امام رضا علیه‌السلام در این دیار این بود که ایران را پایگاه همیشگی اهل بیت رسول خدا صلی‌الله علیه و آله کرد و بزرگترین اردوگاه منتظران ظهور را پایه‌ریزی کرد آنگاه که شرط نجات بخشی کلمه لااله الا الله را ولایت معصوم معرفی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، افزود: ما امروز اگرچه در سوگ شهادت آن خورشید تابناک خیمه‌های ماتم را برپا کرده‌ایم اما بارقه‌های امید به عنایت و لطف بی انتهایش نیز دل‌های ما را مسرور کرده است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار قرآن، عترت، فعالیت های دینی
پربیننده‌ترین اخبار قرآن، عترت، فعالیت های دینی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!