جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۱:۱۵
دفاعی نظامی - کد خبر : 13492
سه شنبه، ۰۴ آبان، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

برگزاری جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ،فرماندهان کل ارتش و سپاه با معرفی نفرات برتر در زمینه فرماندهی و مدیریت برگزار شد

برگزاری  جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، دوازدهمین جشنواره مالک اشتر با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ،فرماندهان کل ارتش و سپاه  با معرفی نفرات برتر در زمینه فرماندهی و مدیریت برگزار شد.

بر اساس این گزارش سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر که به منظور تقدیر از فرماندهان و مسئولان سازمان ها، نیروها و یگان های نیروهای مسلح  در سالن ۵ آذر این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: به همه فرماندهان محترم به‌ویژه منتخبان نیرو‌های مسلح که در میان عموم فرماندهان و مدیران، کارآمدی و توانمندی بهتری را در حوزه رشد و شکوفایی نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشتند، تبریک و خیرمقدم عرض می‌کنم.

وی سپس با اشاره به افول قدرت آمریکا در منطقه گفت: خدا را شاکریم که بعد از دوران سخت تهدیدات گذشته، امروز شاهد دوران افول و ضعف آمریکای جنایتکار و اذناب منطقه‌ای او هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح فرار آمریکا از افغانستان، آغاز تخلیه نیرو‌های نظامی آمریکا از عراق و بخش‌هایی از سوریه، انتقال و کاهش تجهیزات پیشرفته پدافند هوایی و ضد موشکی آمریکا در حاشیه خلیج فارس و کاهش نیرو‌های دریایی و انتقال آن‌ها به سرزمین‌های جنوب چین را نشانه‌هایی از افول قدرت آمریکا و جابه‌جایی قدرت در جهان برشمرد.

ادامه داد: البته هیچ‌کدام از این موارد به معنای کاهش تهدیدات یا عادی‌انگاری اوضاع در ارتباط با نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیست.

سرلشکر باقری وی افزود: آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها نشان داده‌اند که هرچند اقدام نظامی مستقیم برای آن‌ها کار سختی شده است، اما هیچ‌گاه دست از توطئه و دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برنخواهند داشت و همواره به اشکال مختلف موجبات تهدید و ایجاد مشکل برای ایران اسلامی و همراهان منطقه‌ای کشورمان را فراهم خواهند کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: در مجموع باید بگوییم که وضعیت فعلی از برکات و نتایج انقلاب اسلامی و خون شهیدان، فرماندهی بی‌نظیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در مدیریت تهدیدات در صحنه پیچیده جنوب غرب آسیا و بهره‌برداری از فرصت‌های پدید آمده است.

وی با تأکید بر اینکه شرایط امروز هوشیاری هرچه بیشتر نیرو‌های مسلح را می‌طلبد، گفت: هنگامی که تهدیدات عیان، مشخص و مستقیم است، روش مقابله با آن‌ها قدری ساده‌تر و روان‌تر است، اما هنگامی که تهدیدات با پیچیدگی و لایه‌بندی‌های گوناگون همراه باشد، طبیعتاً وظیفه ما در مقابل آن خطیر و سنگین‌تر است؛ بنابراین وظیفه دائمی ما در قبال تهدیدات رصد اوضاع توسط بخش‌های اطلاعاتی، ارتقای آمادگی و توان عملیاتی در تمامی رده‌های فرماندهی و سطوح پایین‌تر و آماده بودن لحظه‌ای برای هر‌گونه پیشامد است.

سرلشگر باقری در پایان تأکید کرد: آمادگی دائمی و ارتقای دائمی توان رزمی مطالبه همیشگی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی)  از ارتش، سپاه، بسیج و عالی‌ترین سطوح فرماندهی تا پایین‌ترین رده‌هاست که ما نباید لحظه‌ای از وظایف خود در این رابطه غفلت کنیم.

گفتنی است در این جشنواره، فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروی های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع حضور داشتند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!