جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۴۵
بین الملل - کد خبر : 3350
سه شنبه، ۲۶ فروردين، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

برنی سندرز رسما از جو بایدن حمایت کرد

برنی سندرز رسما از جو بایدن برای رقابت با ترامپ حمایت کرد.

برنی سندرز رسما از جو بایدن حمایت کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،برنی سندرز،سناتور دموکرات آمریکایی، برای نخستین بار حمایت خود را از نامزدی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده است.

سندرز آخرین رقیب جو بایدن در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها بود که هفته گذشته و در پی واگذاری نتایج انتخابات دموکرات‌ها در چندین ایالت، فعالیت‌های ستاد انتخاباتی خود را متوقف کرد.

سندرز که به ویژه در جلب رای‌دهندگان جوان و لاتین تبارها و مسلمانان موفق بوده است و خود را یک سوسیالیست می‌خواند بامداد گذشته در یک پیام ویدیویی از همه شهروندان آمریکا خواست که برای شکستن دادن دونالد ترامپ در انتخاب آتی متحد بشوند و به جو بایدن رای بدهند.

او دونالد ترامپ را خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ معاصر آمریکا خواند و گفت: امروز من از همه آمریکایی‌ها می‌خواهم - از همه رای‌دهندگان دموکرات می‌خواهم، از هر رای‌دهنده مستقل می خواهم، از بسیاری از جمهوری‌خواهان می‌خواهم - تا در این کارزار متحد شوند و از نامزدی شما - جو بایدن - که من آن را تایید می‌کنم حمایت کنند.

جو بایدن هم که در این ویدیوکست مشترک به طور مجازی در کنار برنی سندرز نشسته بود از حمایت وی قدردانی کرد و گفت نه فقط در کارزار انتخاباتی بلکه برای اداره کشور به حمایت برنی سندرز نیاز خواهد داشت.

جو بایدن گفت که با سندرز برای سیاست‌گذاری در عرصه‌های مختلف از جمله بیمه درمانی،‌ شهریه دانشگاه‌ها و تغییرات اقلیمی کمیته‌هایی تشکیل خواهند داد.

سندرز انتخابات درون حزبی را با پیشتازی قابل توجهی نسبت به دیگر نامزدها آغاز کرد، اما پس از کناره‌گیری همزمان چندین نامزد به نفع جو بایدن، او به طور غیرمنتظره‌ و سرنوشت‌سازی در چندین ایالت از جو بایدن شکست خورد؛ از جمله در تگزاس، میشیگان، ویرجینیا، کارولینای جنوبی و شمالی، و چندین ایالت‌ جنوبی که همگی به طور سنتی به جمهوری‌خواهان رای می‌دهند.

برنی سندرز چهار سال پیش هم برای کسب نامزدی حزب دموکرات با هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه در دوران اوباما و همسر بیل کلینتون، رئیس جمهور پیشین رقابت کرد اما شکست خورد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!