پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۱:۵۶
فرهنگ و هنر - کد خبر : 9135
شنبه، ۱۱ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

برنامه تلوزیونی قصه های ایرانی از خانواده های ایرانی

برنامه دعوت یکی از برنامه های تلوزیونی صدا و سیما که از شبکه یک در ماه مبارک رمضان پخش می شود.

برنامه تلوزیونی  قصه های ایرانی از خانواده های ایرانی

به گزارش خبرگزاری ایران زمین، ماه مبارک رمضان امسال مانند سال‌های گذشته در تلویزیون به طور ویژه‌ای آغاز شد و به کار خود ادامه داد؛ همه شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را به مناسبت این ایام تولید کردند و روی آنتن فرستادند. یکی از برنامه‌های قابل توجه برنامه «دعوت» در شبکه یک سیماست؛ برنامه‌ای که در دو سال گذشته عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه ویژه ماه مبارک رمضان را در بین برنامه‌های تلویزیونی به خود اختصاص داد؛ این برنامه امسال هم به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز و سردبیری محیا اسناوندی کار خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام محمد برمایی کارشناس خانواده همچون دو سال گذشته امسال هم در این برنامه حضور دارد؛ اگر بخواهیم به چند مورد از خصایص این برنامه اشاره کنیم باید بگوییم پرداخت به موضوعات خانوادگی و مهمانانی در قالب خانواده همیشه در قاب «دعوت» حضور دارند.

محمد برمایی طلبه و مشاور خانواده و مدرس دانشگاه متولد خرداد ماه بوده و در زمینه کارشناسی مذهبی و امور خانواده فعالیت داشته و تحصیلات حوزوی و دارای مدرک تحصیلی مشاور ارشد خانواده می باشد.

پنجمین سال است که این برنامه به مناسبت ماه رمضان به پخش می‌رسد و در دو سال اخیر حجت‌الاسلام محمد برمایی با صحبت و تاکید بر تقویت بنیان خانواده، ازدواج و دیگر مسائل این چنینی در این برنامه به گفت و گو می‌پردازد. برنامه درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام محسن قرائتی، مناجات از حرم حضرت معصومه (س) و ارتباط با کربلا نیز هر شب از این شبکه پخش خواهد داشت.

دکور برنامه مانند هر سال با شکل و شمایلی جذاب و چشم‌نواز با طراحی که حسی معنوی و هم‌سو با این ایام را القا می‌کند طراحی شده است؛ نمایی از مسجد، گلدسته و آسمان که فضای روحانی را برای بیننده تداعی می‌کند.

دلیل حجت‌الاسلام برمایی مجری برنامه ؟

تهیه کننده این برنامه  توضیح داد: آقای برمایی اساساً قرار نبود مجری باشد و الان هم مجری نیست. بلکه به عنوان کارشناس در برنامه دعوت حضور دارد. اساس حضورشان کارشناس خانواده بودنشان است. اگر این مزیت را نداشت شاید به گزینه دیگری فکر می‌کردیم. البته آقای برمایی از ابتدا با تیم دعوت بودند.

وی  ادامه داد:دعوت سعی کرده وارد رقابت با شبکه‌های دیگر نشود. دعوت سعی کرده هدف خودش را اجرا کند و بهترین خودش باشد. ما همچنان شاید نرسیده ایم برنامه‌های دیگر شبکه‌ها را به ریز نگاه کنیم. قلباً دوست دارم همه شبکه‌ها خوب باشند تا در فضای بهترین‌ها بهتر شوم. همه دغدغه ما این است که بهترین ایده خودمان باشیم و سعی کنیم ذائقه و سلیقه مخاطب را بسنجیم و برای آن برنامه بسازیم و به توفیقی که می‌خواهیم برسیم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!