جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۶:۱۱
دولت - کد خبر : 17364
يكشنبه، ۱۴ اسفند، ۱۴۰۱ - ۶:۰۰

بررسی مسمومیت های دانش آموزان دختر در کار گروه وزارت کشور

یک کار گروه در رده وزرای کشور و با حضور وزیر آموزش و پرورش ، رئیس پدافند عامل و دیگر افراد شاخص در این زمینه جلسه ای ایجاد شد تا به مسمومیت دانش آموزان دختر در سطح کشور بررسی شود.

بررسی مسمومیت های دانش آموزان دختر در کار گروه وزارت کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، بعد از ظهر روز شنبه ۱۳ اسفند بود که با حضور وزرای کشور و آموزش و پرورش و همینطور با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ، معاونین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان بهداشتی، درمانی، انتظامی، امنیتی و رسانه‌ای کارگروه ویژه بررسی مسمومیت‌های پیاپی دانش آموزان دختر در سطح کشور برگزار و پس از اشتراک گزارش‌ها نسبت به موارد متعددی تصمیم‌گیری‌ صورت گرفت.

باید توجه داشت که مورد مهمی مانند این قضیه مستلزم اطلاع رسانی منسجم است ، وزارت کشور به عنوان مهم ترین مرجع اطلاع رسانی وزارت کشور است که با انتشار بیانیه ای در خصوص جزئیات این نشست که در بعد از ظهر امروز برگذار شد ، منتشر کند.

درواقع شروع این مسمومیت ها از اویل آذرماه سال جاری بود ، اولین مدرسه،  مدرسه دبیرستانی دخترانه در قم بود که بعد از آن بود این موارد در مدارس دیگر هم افتاد و مدام گزارشاتی مبنی بر مسمومیت در مدارس دخترانه منتشر می‌شد .

در هفته های اخیر این موضوع به اوج خود رسید ، تا آنجا که در بسیاری از مدارس از ساعات ابتدایی شروع فعالیت مدارس تا پایان ساعت فعالیت،  خودروهای آمبولانس روبه روی مدارس بودند و دانش آموزان مسموم شده را به مراکز درمانی منتقل می کردند.

تا به این لحظه هیچ نتیجه قطعی و دقیقی از علت مسمومیت ها از سوی هیچ نهادی منتشر نشده است و مشخص نشده که عاملان این کار چه کسانی هستند.

هر چه هست نباید به سادگی از کنار آن گذشت و عاملان آن باید به شدت مجازات شوند ، تاثیر نامطلوبی که این کار و صحنه هایی که در ذهن دختران دانش آموز گذاشته و می گذارد ، تاثیر منفی خواهد داشت که تا سالیان سال از ذهن آنها نخواهد رفت.

حتی این حوادث می تواند ذهنیت نبود امنیت در سطح کشور را در ذهن کودکان و دانش آموزان ایجاد کند که هیچ امنیتی برای زندگی در سطح کشور نیست.

این موضوع باعث نگرانی والدین و حتی همه مردم ایران شده است ، تا جایی که در بسیاری از مدارس دیده شده است والدین در پشت درب مدارس به انتظار فرزندان خود بوده اند . 

این موارد می تواند حتی وجه سیاسی ایران را در سطح بین الملل خراب کند و اخبار آن به سرعت در حال وایرال شدن است و حتی در سطح بین الملل نیز از ایران خواسته شده است به موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر در مدارس رسیدگی شود تا آنها از امنیت برخوردار شوند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!