شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۲:۴۸
سه شنبه، ۰۲ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

بررسی اعزام زائران به عتبات عالیات

وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات برای اربعین در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی اعزام زائران به عتبات عالیات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، ریاست نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را برعهده داشت.
 
حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت که از دیگر حاضران در این نشست درباره وضعیت اعزام زائران به عتبات به ویژه در اربعین حسینی گزارشی از پیگیری و مذاکرات صورت گرفته با طرف‌های عراقی و مسئولان ایرانی با هدف ازسرگیری اعزام محدود کاروان های زیارتی به عتبات رائه کرد.
 
علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت نیز در ادامه این نشست باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی با مسئولان ایرانی و عراقی تاکید کرد و از آخرین مشورت‌ها و رایزنی‌ها در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات خبر داد . 
 
حجت‌الاسلام و المسلمین نواب پس از استماع گزارش‌های ارائه شده بر هماهنگی و پیگیری  مسئولان در خصوص تسریع برنامه‌ریزی و پیگیری سفر زیارتی به عتبات عالیات و اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: ویژگی‌ و هدف از دولت اسلامی، برداشتن موانع کمال از سر راه مردم و رساندن آن‌ها به برنامه‌های معنوی و ارزشمند است. 
 
وی با تاکید بر اعتصام به حبل‌الله، یکی از مأموریت‌های دولت اسلامی، حاکم‌سازی معنویات و مکارم اخلاق را در جامعه دانستو عنوان کرد: وجود حقوق‌های نجومی در چنین جامعه‌ای در حالی که برخی برای ارتزاق خود در سختی به سر می‌برند، هرگز پذیرفتنی نیست، دولتمردان باید در مقابل اینگونه ناهنجاری‌ها بایستند و از وجود چنین منکراتی جلوگیری کنند. 
 
وی اقدامات حمایتی صورت گرفته توسط سازمان حج و زیارت و کارگزاران در زمان شیوع ویروس کرونا از مردم آسیب دیده را مورد تقدیر قرار داد و این اعمال را مصداق عملی امربه معروف دانست.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار قرآن، عترت، فعالیت های دینی
پربیننده‌ترین اخبار قرآن، عترت، فعالیت های دینی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!