جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۸:۰۶
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17591
چهارشنبه، ۱۳ ارديبهشت، ۱۴۰۲ - ۳:۰۰

بایننس موارد استفاده از ترکیب هوش مصنوعی و ارز دیجیتال را بررسی کرد

در دیفای، هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند حسابرسی قراردادهای هوشمند، تسهیل اتوماسیون معامله بسیار کمک کننده است اما در دنیای آن اف تی امکان ایجاد NFT های هوشمند و تعاملی و هنر مولد را فراهم کرده است.

بایننس موارد استفاده از ترکیب هوش مصنوعی و ارز دیجیتال را بررسی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، هوش مصنوعی می تواند با ایجاد یک محیط تعاملی تر و همه جانبه تر، تجربیات کاربر در دنیای مجازی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. نمونه‌ای از آن استفاده از هوش مصنوعی گفتار و پردازش زبان طبیعی است که به شخصیت‌های بازی ویدیویی اجازه می‌دهد تا به‌عنوان ربات‌های چت عمل کنند و به شیوه‌ای واقعی‌تر با بازیکنان تعامل کنند.همچنین هوش مصنوعی های که تصاویر دوبعدی و سه بعدی را اسکن می‌کنند، می‌توانند با ایجاد آواتارهای دیجیتال واقعی‌تر، تجربه متاورسی را تقویت کنند.

 

جاستین سان عذرخواهی کرد!

بایننس دیروز اعلام کرد که از لانچ پول آلتکوین به نام SUI پشتیبانی خواهد کرد. صرافی محبوب با تاکید بر اینکه کاربران باید  BNB و TUSD خود را استیک کنند تا در این پروژه شرکت داده بشوند، حامیان SUI را خوشحال کرد.

 

اخیرا، جاستین سان، بنیانگذار Tron، مقدار قابل توجهی از TUSD را به صرافی Binance منتقل کرده است. از سوی دیگر، CZ، مدیر عامل بایننس، به جاستین سان فرصت داد و گفت که نمی تواند او را در این پروژه شرکت دهد.چرا که برای کاربران خرد است، نه فقط برای چند نهنگ."

 

جاستین سان گفت که این وجوه برای پیش فروش SUİ نبوده و متاسفانه، برخی از اعضای تیم به طور کامل از استفاده مورد نظر از این بودجه آگاه نبودند و به طور ناخواسته برخی از آنها برای شرکت در کمپین های استفاده کردند. پس از مشاهده این خطا، بلافاصله با تیم صرافی تماس گرفتیم.

 

با لیست شدن په‌په (PEPE) در صرافی اوکی‌ایکس، این میم‌کوین ۵۰ درصد رشد کرد

دیروز صرافی ارزهای دیجیتال اوکی‌ایکس (OKX) اعلام کرد که میم‌کوین په‌په را لیست می‌کند و برداشت په‌په را از امروز باز خواهد کرد.

 

 صرافی اوکی‌ایکس درباره این اتفاق نوشت:

«په‌په قورباغه یک شخصیت کارتونی و میم اینترنتی است که توسط کاریکاتوریست مت فیوری خلق شده است. په‌په طوری طراحی شده بود تا یک قورباغه سبز با بدنی شبیه انسان باشد که یکی از محبوب‌ترین میم‌ها در جهان است.»

 

چندین صرافی ارزهای دیجیتال، از جمله مکس گلوبال، بیت‌گیت، گیت‌آی‌اُ و هوبی این میم‌کوین را لیست کردند که باعث افزایش قیمت چشم‌گیر آن شد.

 

این توکن از میانه آپریل رشد ۲۳۴۰ درصدی داشته است. به دنبال اخبار مربوط به لیست شدن آن در صرافی اوکی‌ایکس، قیمت په‌په در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

 

فشار فروش غیرقابل تحمل ممکن است منجر به کاهش ۱۰ تا ۲۰درصدی بایننس کوین در هفته آتی شود

 

قیمت بایننس کوین در هفته آینده در صدد کاهش است زیرا این هفته به یک فاز استحکام اشاره دارد. خریداران و فروشندگان از هر دو طرف به سمت یکدیگر فشرده می‌شوند. با اوج های پایین تر و دره های بالاتر یک لحظه بحرانی در شرف وقوع است و در این صورت ممکن است حمایت SMA ۵۵روزه را در نزدیکی ۳۱۸دلار بشکند. 

 

بایننس کوین این سناریو را خواهد دید زیرا روند در حال جابجایی است و طی چند هفته گذشته همواره دو شمع قرمز با یک فروش شارپی دنبال شده اند. به محض شکسته شدن SMA ۵۵ روزه، یک پای پایین تر به این معنی خواهد بود که BNB در نزدیکی ۳۰۰دلار در SMA ۲۰۰روزه معامله خواهد شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!