جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۱:۴۲
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17236
پنجشنبه، ۲۰ بهمن، ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور آمریکاست

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده : بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور آمریکاست و ما را به آستانه جنگ جهانی سوم می‌کشاند

بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور آمریکاست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به سخنرانی سالانه جو بایدن که به ساقط کردن بالون چینی که روز شنبه  در آسمان آمریکا منحدم شد گفت : دولت پکن در زمان ریاست من ، احترام بیشتری برای آمریکا قائل بود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» گفت: کشور چین در دوره چهارساله ریاست جمهوری من بیشتری احترام را برای آمریکا قائل بود ، به گونه ای که تا پیش از آن اینطور نبود ، هیچ کدام از رئیس جمهوران قبلی نتوانسته بودند حتی یک 10 سنتی از چین بگیرند ولی من توانستم صدها میلیارد دلار از آنها بگیرم ، ئیس جمهور شی جینپینگ، به رئیس جمهور حال حاضر ما می‌خندد ، اما او قبلا نمی خندید.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود به صورت زنده و مستقیم شروع به سخنرانی کرد تا اینگونه به نطق سالانه  بایدن واکنش نشان داده باشد. 

درواقع بایدن در دومین سخنرانی سالانه خود در مجلس کنگره آمریکا د رابطه به موضوعاتی مانند کنترل اسلحه ، سقط جنین ، بالون چینی و چین پرداخت ، این سخنرانی دقیقا یک هفته بعد از ساقط کردن بالون چینی برفراز آسمان آمریکا توسط ارتش همین کشور انجام شد.

دولت پک پیش از ابن مدعی شده بود که این بالون جنبه تحقیقاتی در زمینه علمی داشته و به اشتباه از کنترل خارج شده و در مسیر اشتباه قرار گرفته است ، ولی سیاستمداران و رسانه های آمریکایی این موضوع را نپذیرفتند ، تا این که این بالون توسط یکی از جنگند های ارتش آمریکا و به دستور بایدن ساقط شد.

این اتفاقات دقیقا در بحبوحه جنگ اوکراین و روسیه رخ داد ، درست زمانی که آمریکا درگیر این اوکراین است و تماما در حال متحد کردن غرب برای کمک به اوکراین در این جنگ است.

ترامپ در ادامه راجع به ناتو گفت : اعتبار حمایت ناتو از اوکراین در این جنگ و عملیاتی شدن ان در دولت بایدن بخاطر فعالیت های زمان ریاسیت من است من بودم که توانستم ۴۵۰ میلیارد دلار بودجه پرداخت نشده را از کشورهای عضو این ائتلاف بگیرم. 

رئیس جمهور سابق ایالات متحده در ادامه گفت که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو ، در تمجید از رفتار و برنامه های دولت من گفت که دولت تو را یکی از "شگفت‌انگیزترین" شاهکارهایی هست که تا به حال دیدم.

ترامپ افزود: رفتار و تصمیمات بایدن در پایان ما را به آستانه جنگ جهانی سوم می کشاند. و علاوه بر همه این های که گفته ام ، او فاسدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست. تصمیمات تو همگی اشتباه است و مدام اشتباهات خود را تکرار می کند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!