شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۵:۰۲
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17031
يكشنبه، ۱۸ دي، ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

بایدن : جنگ اوکراین بحرانی شده

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که جنگ بین روسیه و اوکراین به نقطه بحرانی رسیده و این یعنی اینکه ما باید به اوکراین کمک بیشتری کنیم.

بایدن : جنگ اوکراین بحرانی شده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از خبرگزاری راشا تودی ، بنظر می رسد که بایدن بخاطر اینکه اوکراین خواسته مسیحیان ارتدوکس و پوتین ، رئیس جمهور روسیه را مبنی بر آتش بس  موقت نپذیرفته به شدت خشمگین شده است.

کریل یکم ، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه از هر دو طرف خواسته بود که جنگ را در کریسمس متوقف کنند ، پوتین  نیز به احترام او این موضوع را قبول کرد و گفت که در مدت تعیین شده جنگی در کار نیست. 

پوتین تعیین کرد که برای احترام و اجرای آیین های مذهبی مسیحیان ارتدوکس ، از ساعت 12 روز جمعه تا 24 روز شنبه به وقت مسکو جنگ را متوقف می کند ولی اوکراین این موضوع را قبول نکرد و اعلام کرد که حقه ای از سوی روسیه در کار است.

یکی از مقامات کی یف اعلام کرد که تا زمانی که مناطق اشغالی را روسیه تخلیه نکند آتش بسی در کار نخواهد بود و این کار فقط برای این است که روسیه می خواهد به خط آتش ، تسلیحات نظامی خود نظم ببخشد و آن ها را آماده یک جنگ همه جانبه کند.

بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد نبرد دو کشور روسیه و اوکراین به نقطه بحرانه رسیده و این موضوع یعنی این که ما باید کمک های بیشتری به اوکراین کنیم تا آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن از خود در برابر روسیه دفاع کنند و موفق شوند مناطق اشغالی را آزاد کنند.

همچنین بایدن در ادامه گفت ، امریکا در حال ارسال یک بسته حمایتی به اوکراین است که میتواند کمک شایانی به این کشور در جنگ کند ، اینبسته کمکی شامل خودروهای زرهی بردلی و سامانه پدافند هوایی پاتریوت است. این سلاح ها توان نظامی اوکراین را تا حدود قابل توجهی بالا می برد و میتواند امیدوار باشد که رویه را به عقب براند.

پوتین نیز قبل تر اعلام کرده بود این سلاح ها همگی در خاک اوکراین نابود خواهد شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!