چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۳:۴۷
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17574
يكشنبه، ۱۰ ارديبهشت، ۱۴۰۲ - ۴:۰۰

بایدن به شدت محبوبیت خود را از دست داده است

در آخرین نظر سنجی انجام شده است ، محبوبیت بایدن بین همه رئیس جمهور های تاریخ آمریکا ، به پایین ترین حالت خود رسیده است و لقب نا محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا را یدک می کشد.

بایدن به شدت محبوبیت خود را از دست داده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به نقل از خبرگزاری خبرگزاری راشا تودی، تنها ۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نحوه عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور را تایید کردند؛ عددی که پایین‌ترین درصد گزارش شده از سوی پایگاه گالوپ از زمان روی کار آمدن بایدن در سال ۲۰۲۱ میلادی است.

 

در این نظرسنجی پایگاه گالوپ آمده است: میزان تایید عملکرد بایدن در ۱۹ ماه گذشته کمتر از ۴۰ درصد بوده است، به طوری که این آمار در حال حاضر ۳۷ درصد و در ژوئیه سال گذشته ۳۸ درصد بوده است. تنها رونالد ریگان در اوایل سال ۱۹۸۳ میلادی میانگین میزان محبوبیتش در سه ماهه نهم ریاست جمهوری‌اش کمتر از دیگر روسای جمهور منتخب پس از جنگ جهانی دوم بود.

 

این نظرسنجی پایگاه گالوپ از سوم تا ۲۵ آوریل انجام و در روزی که بایدن رسما نامزدی مجدد خود برای انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد، تکمیل شد. تیم بایدن روز سه‌شنبه نخستین ویدیوی تبلیغاتی خود را با شعار "بیایید کار را تمام کنیم" منتشر کردند.

 

مهم‌ترین و جدی‌ترین چالش‌های پیش روی بایدن شامل کاهش رشد اقتصادی، تورم بالا و بحران انرژی است. براساس شاخص اطمینان اقتصادی گالوپ، ۱۶ درصد از آمریکایی‌ها وضعیت اقتصاد را "عالی" یا "خوب"، ۳۷ درصد آن را "متوسط" و ۴۷ درصد آن را "ضعیف" می‌دانند، در حالی که ۷۵ درصد گفتند که اوضاع اقتصادی رو به وخامت است.

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و رقیب احتمالی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که مجددا برای انتخابات نامزد می‌شود.

 

وی روز پنجشنبه به جمعی از طرفدارانش گفت: ما در یک فاجعه زندگی می‌کنیم. ما با رای شما در تاریخ پنج نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی، جو بایدن را در پای صندوق‌های رای شکست خواهیم داد.

 

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی به دنبال شکست هیلاری کلینتون در انتخابات پیروز شد اما در سال ۲۰۲۰ میلادی در مقابل بایدن شکست خورد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!