چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۹:۵۴
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17338
سه شنبه، ۰۹ اسفند، ۱۴۰۱ - ۶:۰۰

بایدن : نگرانی ها بابت سنم بر حق است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت نامزد شدن در انتخابات 2024 با اما و اگر ها تلاقی خورده است و نگرانی ها در رابطه با سنم کاملا بر حق است.

بایدن : نگرانی ها بابت سنم بر حق است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از پایگاه هیل ، جو بایدن، رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مصاحبه با دیوید مویر، خبرنگار ای.بی.سی پرداخت و مجری از او سوالاتی در رابطه با آینده اش پرسید.

دیوید مویر از بایدن پرسید که آیا در تصمیم‌گیری برای نامزدی مجددش برای ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 ، سنش را در نظر می‌گیرد یا خیر. 

جو بایدن در واکنش به این سوال پاسخ داد: خیر! ولی او در این باره گفت که نگرانی ها از بابت سنم کاملا بر حق است.

جو بایدن در ادامه این جواب به مویر توضیح داد که این موضوع که بالا رفتن سنم بسیاری از مردم را نگران کرده کاملا بر حق است و از این دست نگرانی ها کاملا بر حق است ، اما در دفاع از خودم می توانم بگویم که من را تماشا کنید.

جو بایدن درواقع مسن ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و در صورت پیروزی در انتخابات سال 2024 ، رکورد خود را می شکند و او در سن ۸۲ سالگی برای بار دوم رئیس جمهور می شود.

یکی از معضلات هر دو حزب اصلی آمریکا همین سن جو بایدن است و حتی بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی گفته اند که همین موضوع می تواند هر گونه دست به یکی شدن دو حزب را کاملا منتفی کند.

چرا که دیگر این موضوع پیش کشیده نمی شود که جمهوری خواهان امتیازاتی همچون در دست گرفتن مجلس و داشتن یک سری امتیازات را از دموکرات ها بگیرند و رقابت ریاست جمهوری را به آنها واگذار کنند.

واکنش ها به سن بایدن تا حدی بالاست که نیکی هیلی که در ابتدای همین ماه رسما نامزدی خود را برای ریاست جمهوری سال 2024 اعلام کرد و به عنوان نماینده حزب جمهوری خواه شرکت خواهد کرد ، در سخنرانی خود به همین مناسبت اعلام کرد که افراد بالای ۷۵ سال اگز می خواهند برای ریاست جمهوری خود را نامزد کنند باید تست های صلاحیت ذهنی را سپری کنند.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با ای.بی.سی سیگنال اخیری که جیل بایدن، بانوی اول آمریکا داده بود را مورد ستایش قرار داد ، جیل بایدن هفته گذشته در کنیا گفت که "کار جو بایدن هنوز تمام نشده است."

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!