پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۸:۰۳
پایه و آبی - کد خبر : 1138
پنجشنبه، ۰۷ آذر، ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

بانوان دوومیدانی کار ایران شانسی برای کسب سهمیه المپیک ندارند

هرچند برخی از ورزشکاران ما در رشته خود خوب کار کردند اما با توجه به دشوار تر شدن کسب سهمیه المپیک برای بازی های 2020 توکیو آنها هم نمی توانند سهمیه بگیرند

بانوان دوومیدانی کار ایران شانسی برای کسب سهمیه المپیک ندارند


نایب رئیس زنان فدراسیون دوومیدانی ایرانی اظهار داشت که ورزشکاران بانوی این رشته ورزشی شانس زیادی برای کسب سهمیه رقاب های المپیک ندارند و نباید از آنها انتظاری داشت.

 


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایرنا پریسا بهزادی نایب رئیس زنان فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد که : بانوان ورزشکار دوومیدانی کار ایران در رکوردهای خود با حدنصاب های کسب سهمیه المپیک فاصله بسیار زیادی دارند و نمی توان شانسی را برای ملی پوشان ایران جهت کسب سهمیه المپیک قائل شد. هرچند برخی از ورزشکاران ما در رشته خود خوب کار کردند اما با توجه به دشوار تر شدن کسب سهمیه المپیک برای بازی های 2020 توکیو آنها هم نمی توانند سهمیه بگیرند، باید برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا شاید برای المپیک های بعدی موفق به کسب سهمیه المپیک شویم.


بهزادی در مورد مسابقات پیش روی ورزشکاران گفت : مسابقات قهرمانی صحرانوردی زنان در ایلام برگزار شد و تیم های تهران ، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند. تیم های برتر این رقابت ها خود را برای شرکت در مسابقات جهانی صحرانوردی آماده می کنند، مسابقات جهانی در نیمه اول فرودین ماه سال 1399 به میزبانی چین برگزار خواهد شد. رقابت های قهرمانی صحرانوردی در بخش جوانان و نوجوانان هم دو هفته ی دیگر برگزار می شود، در 19 و 20 دی ماه سال جاری هم مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا را به صورت بین المللی خواهیم داشت که نفرات برتر در اواخر بهمن ماه به رقابت های قهرمانی آسیا در چین اعزام خواهند شد.
وی در پایان صحبت های خود عنوان داشت : ورزشکاران نوجوان دوومیدانی کار ما در اردو هستند تا در مسابقات بین المللی آسیا که در تیر ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار می شود شرکت کنند.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار پایه و آبی
پربیننده‌ترین اخبار پایه و آبی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!