شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۲:۲۰
کتاب و ادبیات - کد خبر : 13522
چهارشنبه، ۰۵ آبان، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

بازگشایی کتابخانه مرکزی سنندج با حضور وزیر ارشاد

کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همزمان با ایام هفته وحدت افتتاح و بازگشایی می‌شود.

بازگشایی کتابخانه مرکزی سنندج با حضور وزیر ارشاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، آئین افتتاحیه خدمات و بازگشایی کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج، با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، معاونان و مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی کشور روز پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰برگزار می‌شود.
 
این مجموعه از سال ۱۳۹۴ به عنوان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور فعالیت داشته است که نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان برای تبدیل آن به کتابخانه عمومی مرکزی برای بهره‌برداری عموم مردم در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گذاشته است.
 
مدیریت فعلی نهاد در تکمیل، تجهیز و افتتاح کتابخانه‌های مرکزی بازطراحی فضاها و تجهیز این کتابخانه را برعهده داشته است که در زمینی به مساحت ۷۹۸ مترمربع و زیربنای ۳۴۱۷ مترمربع در ۶ طبقه واقع شده است و دارای بخش‌های مختلفی از جمله کودک، نشریات، نابینایان، ناشنوایان، سالن مطالعه آقایان و بانوان به صورت مجزا، اتاق‌های مطالعه اختصاصی آقایان و بانوان، اتاق‌های مطالعه گروهی و سالن مطالعه ویژه محققان است.
 
بخش های دیگر کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج شامل گالری، سالن جلسات، سالن آمفی تئاتر، کلاس آموزشی مبتنی بر وب، مخزن، مرجع، کمک درسی، نوجوانان، دیداری و شنیداری، نسخ خطی، مرکز مبادله کتاب استان، خدمات فنی و اتاق علم می باشد که برای اولین بار در کشور راه‌اندازی می‌شود.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کتاب و ادبیات
پربیننده‌ترین اخبار کتاب و ادبیات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!