سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۰:۱۷
خاورمیانه - کد خبر : 12215
چهارشنبه، ۱۷ شهريور، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

بازرسی خانه به خانه صهیونیست ها از اهالی روستاهای جنین

در پی جست و جو نظامیان صهیونیستی برای یافتن شش زندانی فلسطینی که موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع شده بودند، نظامیان صهیونیستی با بازرسی خانه به خانه در این منطقه با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

بازرسی خانه به خانه صهیونیست ها از اهالی روستاهای جنین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، نظامیان غاصب صهیونیستی به تعدادی از روستاهای جنین از جمله سهل عرابه یورش بردند.

طی این گزارش، نیروهای صهیونیست با بازرسی خانه به خانه در این منطقه به دنبال ۶ اسیر فلسطینی هستند که بامداد دوشنبه موفق شدند از زندان «جلبوع» فرار کنند.

نظامیان صهیونیست‌ها همچنین استحکامات نظامی خود را در استان جنین به ویژه در روستاها و شهرک‌های اطراف تقویت کردند.  

در ادامه این گزارش، در پی یورش نظامیان صهیونیست به روستای عربونه در شمال شرق جنین، جوانان فلسطینی با آنها مقابله کردند و درگیری‌هایی میان دو طرف رخ داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز در پی فرار ۶ اسیر فلسطینی از امنیتی‌ترین زندان اسرائیلی موسوم به «جلبوع»، ۲۶۰ مرکز امنیتی در سراسر فلسطین اشغالی ایجاد کرد.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود، مقامات اسرائیلی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

جنبش‌های مختلف فلسطینی اعم از فتح، حماس و جهاد اسلامی فرار اسرا را «رویدادی مبارک» نامیده و آن را شادباش گفتند و بسیاری از فلسطینی‌ها نیز در شهرهای مختلف کرانه باختری و نوار غزه به خیابان آمدند و با توزیع شیرینی و به صدا درآوردن بوق ماشین‌ها، خوشحالی خود را اینگونه ابراز کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌هایی جداگانه، فرار زندانیان فلسطینی از زندان «جلبوع» اسرائیل را یک پیروزی بزرگ برای اراده و عزم آنها دانستند که با وجود اقدامات امنیتی شدید در زندان مذکور موفق به فرار شدند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!