پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۰:۱۸
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17302
چهارشنبه، ۰۳ اسفند، ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

بازارهای برتر حوضه NFT از لحاظ رشد تعداد کاربران

بازار Blur با ایردراپ توکنی که داشته است ، توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.

بازارهای برتر حوضه NFT از لحاظ رشد تعداد کاربران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، بازار Blur یکی از سریع ترین تجمیع کننده های NFT بازار است که در اکوسیستم اتریوم و در اواخر اکتبر 2022 راه‌اندازی شده است؛ این مارکت پلیس برای معامله گران حرفه ای NFT است و به گفته تیم متعلق به جامعه آن میباشد. 

پلتفرم Blur با جمع آوری سرمایه 14 میلیون دلاری راه‌اندازی شد و 6 ماه در نسخه بتا قرار داشت. سرانجام در تاریخ 15 فوریه 2023 با ایردراپ توکن خود، جواب کاربران وفادار را داد.

طبق آمار Dune Analytics، بازارBlur از نظر حجم فروش حدود ۳۰ درصد از سهم بازار NFT ها را به خود اختصاص داده است. رهبر بازار، Opensea، میزان ۴۸ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. 

دلیل رشد این مارکت‌پلیس بدون کارمزد حق‌امتیاز یا اصطلاحا Zero-Loyalty می‌باشد؛ یعنی برخلاف دیگر مارکت‌پلیس‌ها که به ازای هر خرید و فروش درصدی از آن را برای کسب سود خود بر می‌دارند، این مارکت‌پلیس هیچ کسب درآمدی از این روش ندارد 

 

زنگ خطری برای OpenSea؟!

پلتفرم OpenSea در توییتی در ۱۷ فوریه اعلام کرد که اقدامی برای چشم‌پوشی موقت از فی بازار خود اتخاذ می‌کند. اینکار به دلیل رقابت با Blur انجام شده و این پلتفرم، رقابت شدید در حوزه NFT را دلیلی برای تغییر سیاست خود ذکر کرد.

مدیرعامل جدید یوتیوب به NFTها علاقه مند است

 یوتیوب به تازگی نیل موهان را به عنوان مدیرعامل جدید استخدام کرده است. او قبلا تاکید کرده بود که NFT ها ابزار مهمی برای پلتفرم سازندگان برای توسعه جریان های درآمد اضافی خواهند بود.

پروژه بازی برای کسب درآمد (P2E) Stepn قرار است برای افرادی که هولدر اولین کالکشن NFT این پروژه هستند، توکن GMT ایردراپ کند.

 اسنپ شات آن در تاریخ 12 فوریه گرفته شده است و افرادی که کفش های ورزشی خودشون رو برای فروش گذاشته بودن شامل این ایردراپ نیستند

 این ایردراپ بر اساس درصد کمیابی کفش‌ها بین 1800 دلار تا 14000 دلار متغیر می‌باشد. همچنین تیم گفته است که اینکار برای قدردانی از افرادی است که ما را در بازار خرسی ترک نکرده‌اند.

 کیف پول‌های اوردینال بیت کوین 

پس از ضرب بیش از 120,000 اوردینال اینسکریپشن در بیت کوین (ان‌اف‌تی در شبکه بیتکوین)، هیجان این ا‌ن‌اف‌تی‌ها ادامه دارد. در ادامه پیشرفت این روند، کیف پول‌های با قابلیت پشتیبانی معرفی شده است.

‏Ordinals Wallet برای کمک به کاربران در دریافت، ذخیره و مشاهده Ordinals ایجاد شده است. عملیات و امکانات انتقال، ارسال، درج، و خرید و فروش به زودی انجام می‌شود.

درست قبل از عرضه  کیف پول Ordinals Wallet،‌‏  Xverse Wallet و Hiro Wallet نیز هر دو چند روز قبل عرضه شدند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!