شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۱:۳۶
ورزشی - کد خبر : 2949
جمعه، ۰۱ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

با وجود ابتلای 51 تن به کرونا، لیگ فوتبال بلاروس با حضور تماشاگران برگزار شد

هرچند در بسیاری از کشورها همچون استرالیا مسابقات ادامه دارد اما تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند، در بلاروس اما دیدار آغازین فصل بین تیم های باته بوریسف و انرجتیک با حضور تماشاگران دو تیم برگزار شد

با وجود ابتلای 51 تن به کرونا، لیگ فوتبال بلاروس با حضور تماشاگران برگزار شد


درحالی که بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده یا لغو شده اند در کشور بلاروس اما اوضاع طور دیگری پیش می رود. ظاهرا مسئولان فوتبال در بلاروس اعتقادی به حفظ سلامت بازیکنان و تماشاگران ندارند و لیگ فوتبال این کشور با وجود ابتلای 51 نفر به کرونا در بلاروس با حضور تماشاگران آغاز به کار کرد. ولادمیر بازانوف رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس در مورد آغاز فصل جدید فوتبال در این کشور با حضور تماشاگران می گوید دلیلی برای وحشت از کرونا و شیوع آن نداریم. این سخن درحالی است که ویروس کرونا تاکنون جان بیش از 10 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته و در خود بلاروس هم 51 نفر به آن مبتلا شده اند. شیوع کرونا باعث تعویق رقابت های مهمی چون یورو 2020 و کوپا امه ریکا شده و گفته می شود المپیک توکیو هم به تعویق می افتد.


هرچند در بسیاری از کشورها همچون استرالیا مسابقات ادامه دارد اما تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند، در بلاروس اما دیدار آغازین فصل بین تیم های باته بوریسف و انرجتیک با حضور تماشاگران دو تیم برگزار شد. تصمیم مسئولان فوتبال در بلاروس زمانی عجیب می شود که 51 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند هرچند تاکنون جان کسی را نگرفته است. بازانوف در اینباره اظهار داشت:


چرا نباید لیگ را شروع کنیم؟ آیا وضعیت اورژانسی در کشور اعلام شده است؟، فعلا وضعیت بحرانی نیست و ما تصمیم گرفتیم لیگ را شروع کنیم. در اروپا بسیاری از دیدارها پشت درهای بسته برگزار می شود اما هواداران پشت درها تجمع می کنند!، پس برگزاری بازی ها بدون تماشاگر چه فایده ای دارد؟. محض رضای خدا بس کنید!، ما هنوز وارد بحران نشده ایم و از چیزی هم وحشت نداریم. وقتی وضعیت کشور طوری است که نیازی به لغو بازی ها نیست چرا باید اوضاع را اینطور نشان دهیم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!