چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۱:۲۰
ورزشی - کد خبر : 5070
سه شنبه، ۲۸ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

اینتر با گلباران شاختاردونتسک به فینال لیگ اروپا رفت

تیم های اینتر ایتالیا و سویا اسپانیا برای رسیدن به جام قهرمانی باید مقابل هم قرار بگیرند

اینتر با گلباران شاختاردونتسک به فینال لیگ اروپا رفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا تیم های اینتر ایتالیا و شاختاردونتسک اوکراین مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم اینتر موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد و مقتدرانه به فینال صعود کند. 
 
اینتر برای رسیدن به فینال جشنواره گل به راه انداخت
 شاگردان آنتونیو کونته که برای رسیدن به فینال انگیزه فراوانی داشتند از همان دقایق ابتدایی کار را هجومی آغاز کردند، در سوی مقابل تیم شاختار با تکیه بر بازیکنان برزیلی خود سعی در استفاده از قدرت شوتزنی آنها داشت. در دقیقه 19 اولین گل بازی توسط لائوتارو مارتینز برای اینتر به ثمر رسید، در ادامه و تا پایان نیمه نخست اینتر از تک گل خود محافظت کرد و شاختار هم راهی برای رسیدن به دروازه اینتر پیدا نکرد. در نیمه دوم و درحالی که اینتر کار دفاعی را پیش گرفته بود تیم شاختار فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد اما ضربه مهاجم این تیم را دروازبان اینتر مهار کرد. 
 
 
در ادامه مسابقه و در دقیقه 64 مدافع اینتر با ضربه سر گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد، در دقیقه 74 هم بار دیگر مارتینز گلزنی کرد تا اختلاف به 3 گل افزایش پیدا کند. تیم شاختاردونتسک که بازی را از دست رفته می دید سعی در جبران گل های خورده داشت اما موفق به این کار نشد، در دقایق پایانی هم روملو لوکاکو مهاجم تنومند اینتر دو گل متوالی را وارد دروازه شاختار کرد تا شاگردان کونته با نتیجه 5 بر صفر به فینال راه پیدا کنند. 
 
سویا به دنبال تاریخ سازی در اروپا
در دیدار اول نیمه نهایی تیم سویا اسپانیا موفق شده بود با نتیجه 2 بر یک منچستریونایتد را شکست دهد و راهی فینال شود، بنابراین تیم های اینتر ایتالیا و سویا اسپانیا برای رسیدن به جام قهرمانی باید مقابل هم قرار بگیرند. دیدار فینال رقابت های لیگ اروپا جمعه شب و از ساعت 23 به وقت ایران آغاز خواهد شد، تیم سویا که با 5 عنوان قهرمانی رکورددار این رقابت ها محسوب می شود درپی جام ششم و تاریخ سازی می باشد و تیم اینتر هم به دنبال کسب جام در این فصل از رقابت های فوتبال اروپا است. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!