سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۲۲:۰۸
فناوری - کد خبر : 7387
يكشنبه، ۰۳ اسفند، ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

ایران پیشرو در صنعت نانو

طحان نظیف: دشمن هرگز نتوانسته فکر و اندیشه جوانان این مرز و بوم را تحریم کند.

ایران پیشرو در صنعت نانو

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در ستاد نانو حاضر شد و در جریان آخرین دستاورد‌های کشورمان در این حوزه کلیدی قرار گرفت.

در طی این بازدید گزارشی توسط مدیران ارشد ستاد نانو ازفعالیت‌های این ستاد بالادستی در توسعه نانو در دو حوزه کسب و تعمیق دانش نانو و رساندن ایده‌ها و دانش کسب‌شده به محصولِ قابل عرضه، به عضو شورای نگهبان ارائه شد.

طحان نظیف در اظهارات خود بر این موضوع تاکید کرد که نمی‌توان فکر‌ها و اندیشه‌ها را تحریم کرد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست که در حوزه‌های مختلف حتی در عرصه خرید تکنولوژی هم تحت تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، اما دشمن هرگز نتوانسته فکر و اندیشه جوانان این مرز و بوم را تحریم کند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد:  دشمن نتوانسته فکر و اندیشه متخصصان و جوانان ایرانی را تحریم کند و تولید انواع محصولات مدرن در حوزه نانو و سایر حوزه‌هایی که در مرز دانش قرار دارند گواه این موضوع است. از این رو اکنون کشورمان در حوزه نانو و برخی حوزه‌های کلیدی دیگر، جزء کشور‌های پیشرو است.

عضو شورای نگهبان مهمترین علت دستیابی کشورمان به فناوری‌های نوین در حوزه نانو و حتی قابل الگوبرداری در سایر حوزه‌ها برنامه‌ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف بزرگ دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش با "تجربه موفق" و "نمونه‌ی قابل ارائه" نامیدن فعالیت‌های کشورمان در حوزه نانو، در واقع مدال افتخاری به همه‌ی عزیزان و دست‌اندرکاران این عرصه دادند و حتما مسئولان هم همچون رهبر معظم انقلاب قدردان زحمات شما در عرصه نانو هستند.

پر پایان این نشست طحان نظیف از نمایشگاه محصولات نانو که  ده‌ها محصول ساخته شده به‌دست جوانان کشورمان بود در آن به نمایش گذاشته شده بازدید کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!