سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۲:۵۲
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 13070
پنجشنبه، ۱۵ مهر، ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

ایران 1 امارات صفر ؛ سومین برد متوالی تیم ملی با گلزنی طارمی

شاگردان اسکوچیچ با این برد با 9 امتیاز در صدر گروه قرار دارند و در دیدار چهارم باید روز سه شنبه 20 مهر و در ورزشگاه آزادی مقابل کره جنوبی قرار بگیرند

ایران 1 امارات صفر ؛ سومین برد متوالی تیم ملی با گلزنی طارمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر موفق شد در زمین تیم امارات به پیروزی دست پیدا کند.

تیم ملی ایران درحالی به مصاف امارات رفت که با توجه به پیروزی کره جنوبی مقابل سوریه و 7 امتیازی شدن آنها ، به برتری مقابل امارات نیاز داشت تا فاصله خود را با اصلی ترین رقیب حفظ کند. تیم ملی کشورمان با ترکیب زیر به مصاف امارات رفت:

علیرضا بیرانوند

امید نورافکن ، شجاع خلیل زاده ، حسین کنعانی زادگان ، صادق محرمی

وحید امیری ، احمد نوراللهی ، سعید عزت اللهی ، علیرضا جهانبخش

سردار آزمون ، مهدی طارمی

نیمه نخست شرایط بازی متعادل دنبال می شد و هر دو تیم فرصت های نصف و نیمه را کسب کردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در نیمه دوم اسکوچیچ دست به اولین تغییر در ترکیب تیم ملی زد و علی قلی زاده به جای امید نورافکن وارد زمین شد، به این ترتیب وحید امیری به دفاع چپ منتقل شد.

مهم ترین اتفاق مسابقه در دقیقه 60 رخ داد ، جایی که بازیکن امارات در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داشت اما خلیل زاده او را با خطا متوقف کرد تا با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شود. ابتدا کمک داور ویدئویی این صحنه را برای احتمال وقوع خطا در داخل محوطه جریمه بررسی کرد و نظر داور مبنی بر بیرون بودن خطا تائید شد.

در ادامه اما کمک داور ویدئویی تشخیص داد که پیش از همه این اتفاقات بازیکن امارات در آفساید قرار داشته که به این ترتیب کارت قرمز خلیل زاده بخشیده شد و بازی به حالت عادی بازگشت. بعد از این صحنه تیم ملی ایران روی همکاری دیدنی سردار آزمون و مهدی طارمی که درنهایت منجر به گلزنی طارمی شد دروازه امارات را گشود.

در دقایق پایانی مسابقه هم تیم کشورمان روی حرکت مهدی طارمی صاحب ضربه پنالتی شد اما سردار آزمون این ضربه را از دست داد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

شاگردان اسکوچیچ با این برد با 9 امتیاز در صدر گروه قرار دارند و در دیدار چهارم باید روز سه شنبه 20 مهر و در ورزشگاه آزادی مقابل کره جنوبی قرار بگیرند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!