جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۲:۵۲
فرهنگ و هنر - کد خبر : 4338
شنبه، ۱۷ خرداد، ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

اکران «سراسر شب» و «کشتارگاه» در سینما ماشین

فیلم های سینمایی «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح سینما ماشین نمایش داده می شود.

اکران «سراسر شب» و «کشتارگاه» در سینما ماشین

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، همه‌گیری کووید 19 بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، از جمله سینماها را به تعطیلی کشاند.

این مسئله علاوه‌بر آنکه به صنعت فیلم‌سازی خسارات فراوانی وارد کرده، یکی از تفریحات فرهنگی و هنری مردم را از زندگی‌شان حذف کرده است. 

به همین دلیل، مسئولان اقدام به برگزاری طرح سینما ماشین کردند که در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال کووید 19، بخشی از خسارت وارده شده به فیلم‌سازان را جبران کند.

پس از نمایش فیلم‌های سینمایی «خروج» و «مهمانخانه ماه نو» در «سینما ماشین»، در هفته جاری نیز قرار است ۲ فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی در این طرح به نمایش درآیند.

منوچهر صفرخانی مدیر اجرایی طرح «سینما ماشین» گفت: با ادامه شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن این بیماری در روزهای گذشته، برای کمک به اقتصاد سینما و ایجاد تفریحی سالم امیدواریم با حمایت مسوولان بتوانیم طرح «سینما ماشین» را در تمام نقاط ایران راه‌اندازی کنیم. طرحی که حتی پس از بازگشایی سینماها نیز می‌تواند مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته به کار خود ادامه دهد و برای صاحبان فیلم‌ها نیز درآمدزایی داشته باشد.

تاکنون در تهران در نقاطی مانند پارک ارم، مجموعه ورزشی تختی، فرهنگسرای خاوران، در استان البرز در مجموعه ورزشی انقلاب و طی هفته جاری در استان‌های قزوین، اصفهان، گیلان، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی این طرح اجرا خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، ۱۵ «سینما ماشین» دیگر هم تا نیمه تیرماه در شهرهای مختلف افتتاح می‌شوند.

صفرخانی در پایان گفت: با توجه به اینکه این طرح در کشورمان نوپا و ناشناخته است امیدواریم با حمایت مدیران در معرفی و فرهنگسازی آن قدم موثری را برای ایجاد نشاط و سرگرمی مردم کشورمان در این روزهای سخت برداریم. طرحی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در یک فضای محصور و کنترل شده اجرا می‌شود و خطری برای سلامتی مردم ندارد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!