جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۹:۴۶
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17033
يكشنبه، ۱۸ دي، ۱۴۰۱ - ۲:۰۰

اهداف جنگی پوتین هیچ تغییری نکرده

آمریکا بسیار امیدوار است که با ارسال بسته حمایتی خود به اوکراین ، به این کشور کمک کند تا هرچه زودتر مناطق اشغالی خود را از دست روسیه خارج کند ، پنتاگون اعلام کرد که پوتین همچنان مصر است خاک اوکراین را تصرف کند و از موضع خود پایین نیامده.

اهداف جنگی پوتین هیچ تغییری نکرده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، طبق گزارشات منتشر شده از سوی خبرگزاری رویترز ، لورا کوپر ، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور روسیه و اوکراین اعلام کرده طبق فعالیت هایی که روسیه در این مدت انجام داده کاملا مشخص است پوتین هنوز از موضع خود برای تصاحب اوکراین کوتاه نیامده و قصد دارد همچنان به پیشروی خود ادامه دهد. 

این عنوان دار وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که خواسته های پوتین از توانایی های ارتش روسیه بیشتر است ،مدارک کاملا گویای ضعف در روسیه  و ضعف در نیروهای مسلح روسیه است که همین وضعو باعث شده جنگ برای آنها تبدیل به یک باتلاق شود .

کوپر در ادامه گفت : ارتش روسیه مشکل نفرات دارد ، تعداد آنها برای ادامه جنگ پایین است و مشکل اضافه کردن نیرو و آموزش سریع نیروهای جدید را دارند ، نیرو های باقی مانده در خط آتش روسیه از روحیه پایینی برخوردارند و بسیاری از آنها به دلیل تخصص هایی که دارند مجبور شده اند مدتها در خط بمانند و  همین موضوع باعث شده آنها نتوانند با خاواده های خود از نزدیک دیدار کنند .

ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون تایید کرد که وزیر دفاع آمریکا یعنی لوید آستین در طی یک تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود یعنی الکسی رزنیکوف، در رابطه با بسته 3 میلیارد دلاری که قرار است به اوکراین فرستاده شود گفتگو کردند و آن را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دادند. این بسته حمایتی برای اوکراین بسیار ضروری است و انها را از نظر ساختار پدافندی و دفاعی به بالاترین حد خود می رساند.

رایدر در بیانیه ای که منتشر کرده بود اعلام کرده که این بسته حمایتی ویژه و اضافی از سوی پنتاگون که بیش از 3 میلیارد دلار ارزش مالی دارد ، شامل : خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی، خودروهای زرهی اضافی، سیستم های توپخانه و مهمات و سایر قابلیت های کلیدی است و وزیر دفاع آمریکا با وزیر دفاع اوکراین در این تماس تلفنی بیشتر این موارد را با یکدیگر بررسی می کردند.

بر اساس این بیانیه که به تازگی منتشر شده ، رئیس پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده بر تعهدات گذشته خود با شرکا باقی مانده است ، و ما با ارسال این تجهیزات به دیگر شرکای خود اعلام می کنیم که باید به اوکراین در این جنگ به خصوص کمک کنند ، همگی ما باید تا آخرین لحظه که اوکراین مناطق اشغالی خود را  آزاد نکرده حق حمایت نکردن نداریم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!