پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۰۶:۳۰
ورزشی - کد خبر : 2725
سه شنبه، ۲۰ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

انصاریفرد از سمت خود استعفا کرد؛ پرسپولیس به دست دندان پزشک شخصی وزیر ورزش افتاد!

من عاشق پرسپولیس و هواداران هستم و همکارانم حدود 7 ماه بدون حقوق کار کردند، من می روم چون دیگر تحمل بی احترامی ها را ندارم.

انصاریفرد از سمت خود استعفا کرد؛ پرسپولیس به دست دندان پزشک شخصی وزیر ورزش افتاد!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلوزیونی خبر از استعفای خود داد، وی دلیل این تصمیم را اختلاف نظر و توهین اعضای هیئت مدیره اعلام کرد. انصاریفرد که تابستان سال جاری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده بود مدیریتش چندان دوام نداشت و به یکسال هم نرسید، مدیرعامل مسعفی پرسپولیس برکناری مدیر روابط عمومی باشگاه را تصمیم وزارت ورزش عنوان کرد و گفت که بدون اطلاع وی این کار انجام شده است.


انصاریفرد با اشاره به برکناری "حسین قدوسی" بدون اطلاع وی از سوی هیئت مدیره گفت: برکناری مدیر روابط عمومی باشگاه مورد قبول من نبود و اعضای هیئت مدیره خودسرانه چنین کاری انجام دادند، آنها گفتند که برکناری قدوسی با دستور وزارت ورزش صورت گرفته است. در طول مدت مدیرعاملی من هیئت مدیره هیچگونه همکاری بامن نداشت و بارها در جلسات به من بی احترامی می شد مثلا روز دوشنبه معاون اقتصادی باشگاه را به محل کارش راه ندادند، ما اقدامات و زیر ساخت های مالی خوبی فراهم کردیم اما منابع مالی ما از سوی برخی ها قفل شد. از سوی هیئت مدیره اعلام شد که مدیر روابط عمومی باشگاه مانع از هزینه کردن حامی مالی می شود که این واقعا ادعای عجیبی است.


مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در ادامه افزود: در تمام مدت مدیرعاملی بنده یک جای خالی در هیئت مدیره وجود داشت ولی من را عضو نکردند، این موضوع را بارها به وزارت ورزش گفتم که اگر من را نمی خواهید چرا حکم مدیرعاملی دادید؟. حتی شخص وزیر ورزش جلسات خود را با رسول پناه(دندانپزشک شخصی سلطانی فر) رئیس هیئت مدیره برگزار می کرد و من غریبه بودم!. برای پرداخت بدهی ها منابع مالی خوبی در باشگاه وجود دارد که دوستان اجازه ندادند ما کار کنیم، هواداران نگران نباشند چون خود دوستان بدهی ها را پرداخت می کنند. من عاشق پرسپولیس و هواداران هستم و همکارانم حدود 7 ماه بدون حقوق کار کردند، من می روم چون دیگر تحمل بی احترامی ها را ندارم.

 


اما نکته جالب استعفای محمدحسن انصاریفرد که در یک برنامه تلوزیونی و به صورت شفاهی عنوان شد این است که رسول پناه(دندانپزشک شخصی وزیر) به عنوان رئیس هیئت مدیره بدون هیچ پیش زمینه و درخواست کتبی استعفای وی را پذیرفت، رسول پناه اعلام کرد که با کسی تعارف نداریم!! و سرپرست مدیرعاملی به زودی مشخص می شود. ظاهرا شخص مدنظر برای سرپرست مدیرعاملی هم مهدی محمدنبی خواهد بود که در تابستان سال جاری نیز برای جانشینی "حمیدرضا گرشاسبی" از گزینه ها بود اما اعتراض شدید و تجمع هواداران مانع از انتخاب وی شد، اما در این روزها که شیوع ویروس هرگونه تجمعی را تعطیل کرده خبری از هواداران هم نخواهد بود و نبی می تواند با خیال راحت سکان مدیریت پرسپولیس را در دست بگیرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!