شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۶:۱۰
فرهنگ و هنر - کد خبر : 8231
شنبه، ۰۷ فروردين، ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

انتقاد به سریال گاندو۲

گاندو ۲ باید مشکل آفرینان را از هر جناحی نمایش دهد.

انتقاد به سریال گاندو۲

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي ايران زمين، جبار آذین منتقد و مدرس سینما ضمن اشاره به نقاط قوت فصل دوم سریال گاندو عنوان کرد: (( فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان گاندو۲ می‌توانستند در کنار نمایش شخصیت‌های مربوط به گروه ملقب به اصلاح طلب، خطاکاران و ناعهدان گروه های دیگر را هم به تصویر بکشند تا نشان دهند نگاه سریال ملی است و گروهی نیست.))

وی گاندو را جزو بهترین‌ سریال‌های امنیتی-پلیسی کشور خواند و ادامه داد: (( من هنگام پخش فصل نخست نیز از این سریال دفاع کردم. باور دارم که گاندو سوژه های ملی را در چارچوب نظام به تصویر می‌کشد. آنچه در گاندو اتفاق می افتد بر اساس واقعیت های جامعه است که با تخیل فیلم‌نامه‌نویس ادغام و تبدیل به سریالی تماشایی شده است.  سریال گاندو۲ مانند فصل نخست آن، مجموعه‌ای خوش ساخت، حادثه‌ای، امنیتی، سیاسی و پلیسی است که با چاشنی واقعیت و تخیل و جذابیت‌های تصویری ساخته شده و با آنکه مناسبتی با ایام نوروزندارد، درهر حال پخش می شود و مخاطب هم دارد.))

 

جبار آذین  با اشاره به توییت منتشر شده توسط وزیر فرهنگ درباره سریال گاندو۲ تاکید کرد: (( مسئله‌ای که باعث سو تفاهم می‌شود همین موردی است که وزیر فرهنگ هم به آن اشاره کرده است. گاندو هم مانند سریال دادستان ساخته مسعود ده‌نمکی می‌توانست با فراگیر کردن نگاه از زوایای ملی، بدون آنکه متهم به نگاه گروهی و جناحی و حزبی شود مشکلات و مشکل آفرینان را از هر گروه و جناح به نفع نظام جمهوری اسلامی به تصویر بکشد. چون هر کس از چارچوب قانون تخطی کند از هر جناحی که باشد خطاکار است و باید پاسخگوی اعمال خودش باشد.))

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
نظرات کاربران
  1. سلام سریال گاندو ۲ سریال جذاب و خوبیه ولی متاسف ام از اینکه یک دستگاه نظامی در بخش امنیتی فعالیت های خودشو با پولی که از بیت المال در میارن خرج این کنه که با ساخت سریال وزارت اطاعات و وزارت خارجه و فعالیت دولت منتخب ملت رو زیر سوال ببره و نشون بده وزارت اطلاعات انقدر توانمند نیست که تیم های تروریستی تا وسط تهران بیان برای ترور وزیر خارجه روسیه!!! یا فعالیت های انجام شده در برجام که با هدایت رهبری و پشتیبانی همه قوا محقق شده رو زیر سوال ببره که حتی یکف دست گرفتن شون هم یک عنصر نفوذی بهشون باد داده!!! بهتره به جای تخریب و رقابت برای استفاده از بیت المال ملت برای این کارها واقعا رشادت ها و قهرمانی های سریازان واقعی این سرزمین بدون قرض و جناح بندی ساخته بشه

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!