چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۱:۵۱
فرهنگ و هنر - کد خبر : 12470
چهارشنبه، ۲۴ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

انتشار فراخوان سوگواره اشراق و ملت امام حسین(ع)

هشتمین سوگواره ادبی هنری اشراق و اولین سوگواره ملت امام حسین (ع) ویژه دلدادگان به هنر و رسانه عاشورایی، برای جوانان علاقه مند و فعالان فضای مجازی فراخوان داد.

انتشار فراخوان سوگواره اشراق و ملت امام حسین(ع)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری مهر، فراخوان ارسال آثار به هشتمین سوگواره ادبی هنری اشراق و اولین سوگواره ملت امام حسین (ع) ویژه دلدادگان به هنر و رسانه عاشورایی، جوانان علاقمند و فعالان فضای مجازی منتشر شد.
 
فراخوان این سوگواره اشاره داد: «عاشورا، یک روز نیست؛ فرهنگی است به گستره تاریخ که در ایثار و نثار، عشق و ارادت، یکدلی و یکپارچگی تجلی یافته است و حسین علیه السلام، «چراغ هدایت»، «کشتی نجات» و «الگوی آزادی و آزادگی» است و هر میزان که گرد این چراغ پرفروغ پرجمعیت‌تر، حیات معنوی جامعه در برابر طوفان سهمگین، ایمن‌تر است.»
 
بخش دیگری از این فراخوان نوشته است: «سوگواره ملت امام حسین علیه السلام از هم افزایی و تلفیق سوگواره‌های “اشراق” دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و «اشکواره بوی سیب» رادیو معارف و سوگواره “مهر محرم” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شبکه جهانی ولایت و سازمان بسیج رسانه و با تسهیل گیری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تشکیل شده است.»
 
هر بخش این سوگواره به صورت تخصصی، عهده دار برگزاری در قالب‌های مختلف ولی در موضوعات یکسان است. از این بخش ها می توان به «صوت و رادیو (پادکست؛ نغمات آینی، آنونس، آکاپلا)»، «عکس و کلیپ»، « کنشگران عاشورایی، فعالان فضای مجازی؛ شبکه‌های اجتماعی؛ پیام رسان ها»، «رسانه‌های مکتوب: داستان کوتاه و نمایشنامه, شعر و قطعات ادبی»، «طراحی و گرافیک؛ عکس نوشت؛ اینفو گرافیک و پوستر» و «بخش خبر (خبر، گزارش، مصاحبه، مستند) و (خبرگزاری‌ها، رسانه‌های خبری دیجیتال، رسانه‌های خبری مکتوب) و (تجلیل از خادمان رسانه‌ای حسینی)» و « بخش بین الملل زبان‌های هوسا و عربی (فراخوان در تمامی بخش‌ها)» اشاره کرد.
 
علاقه مندان برای شرکت در این سوگواره می توانند از طریق آدرس tnoih.ir اقدام نمایند. همچنین جهت ارسال آثار در بخش‌های تخصصی رسانه‌های مکتوب، طراحی و گرافیک و بخش کنشگران عاشورایی که با محوریت دبیرخانه هشتمین سوگواره اشراق در حال برگزاری است، به سایت soogvareh.com مراجعه کنند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!