سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۵:۱۴
احزاب و تشکل ها - کد خبر : 10081
دوشنبه، ۱۷ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

انتخابات نشانه بارز جمهوریت نظام اسلامی است

مردم در مقاطع مختلف با روش های اصلاح طلبانه به پا خواستند و موفق شده اند اما هیچ وقت به عقب بازنگشته اند.

انتخابات نشانه بارز جمهوریت نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، محسن مهرعلیزاده کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه می دانیم که انتخابات بارزترین نماد جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

مهرعلیزاده با اشاره به نقش مردم در انتخابات گفت: همه می دانیم که نقش مردم برای تعیین سرنوشت خودشان می تواند وجه جمهوریت نظام را بیش از پیش نشان دهد ، حفظ کند و تثبیت کند. به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری که همه مردم می آیند تا سرنوشت خودشان را دست فردی بدهند که بر اساس یک برنامه مشخص و علمی آینده کشور را بسازد.

ما باید از هر امکانی برای حفظ جمهوریت نظام بهره برداری کنیم تا رای و نظر مردم تعیین کننده نهایی برای سرنوشت کشور باشد و این مستلزم این است که در جریان این رقابت هایی که هست، شرایطی فراهم شود که مردم احساس کنند که اگر رای بدهند و نظر آنها به نحوی خواهد بود که بتواند موثر واقع شود و احساس کنند که با حضورشان می توانند آینده خوبی برای کشور رقم بزنند.

وی افزود: امروز مشکلات کشور فراوان است و البته خیلی جاها سعی می کنند بین آنچه که هست و ظرفیت کشور یک ناامیدی بیش از اندازه را در جامعه پمپاژ کنند در همین دوره ریاست جمهوری می توانستند کارهای خوبی انجام دهندن که موفق نشدند و خیلی جاها نگذاشتند کار کنند، عزم و اراده ای وجود داشت تا فاصله مردم با نظام را بیشتر کرده و ناامیدی را افزایش دهند.

از هر چیزی استفاده کردند تا نشان بدهند دولت نمی تواند اما مردم همه مشکلات را پای مردم نمی نویسند و وقتی اعتماد مردم از مسئولین سلب شود، دود آن در چشم کل نظام رفته و در نتیجه همکاری مردم برای رفع مشکلات از بین می رود.

این کاندید ریاست جمهوری بیان کرد: در این دوره مهم است که براساس همین کاندیداهایی که هستند همه اعتقاد دارند علیرغم داشتن همه فرصت ها برخی می گویند همه چیز تمام شده اما اینظور نیست و ما امکانات فراوانی در اختیار داریم، مردم در مقاطع مختلف با روش های اصلاح طلبانه به پا خواستند و موفق شده اند اما هیچ وقت به عقب بازنگشته اند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!