پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۲:۳۸
دفاعی نظامی - کد خبر : 11627
پنجشنبه، ۲۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

امیر صباحی فرد،با هر شیطنتی در خلیج فارس به صورت قاطع و محکم مقابله و برخورد میگردد

فرمانده نپاجا با بیان اینکه امنیت خلیج همیشه فارس و دریای عمان توسط ایران و کشور های همسایه تأمین می شود تاکید کرد پدافند هوایی ارتش امروز این توانمندی را دارد که با هر شیطنتی که حاکی از برهم زدن این امنیت باشد به صورت قاطع و محکم مقابله و برخورد نماید.

امیر صباحی فرد،با هر شیطنتی در خلیج فارس به صورت قاطع و محکم مقابله و برخورد میگردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ،امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از  سامانه های راداری و موشکی مستقر در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد .

بر اساس این گزارش فرمانده نپاجا  در جریان بازدید مذکور اظهار داشت: : با وجود اعمال انواع تحریم ها و محدودیت ها،  پیشرفت نیروی پدافند در حوزه طراحی و ساخت انواع سامانه های راداری و موشکی به روز  بیش از پیش تقویت خواهد شد  و قطعا این صلابت و اقتدار پایانی نخواهد داشت.

امیر صباحی فرد در ادامه افزود امروز پدافند هوایی در تمامی مناطق و گروه های پدافندی کشور عزیزمان از صیانت هوایی به سیادت هوایی در منطقه رسیده است.

در ادامه این ارزیابی  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین  از  مرکز عملیات منطقه ای خلیج فارس(SOC)که بعنوان مکز فرماندهی ،هماهنگی و کنترل مسولیت شناسایی و هدایت پروازهای منطقه، رهگیری اهداف و تصمیم گیری در رابطه با آنها  از طریق سلسله مراتب فرماندهی وکنترل در قرارگاه پدافند هوایی  کشور را بر عهده دارد، بازدید بعمل آورد .

وی در ادامه افزود: امنیت خلیج همیشه فارس و دریای عمان توسط ایران و کشور های همسایه تأمین می شود و پدافند هوایی ارتش امروز این توانمندی را دارد که با هر شیطنتی که حاکی از برهم زدن این امنیت باشد به صورت قاطع و محکم مقابله و برخورد نماید.
امیر صباحی فرد در پایان با اشاره به مشهود  و ملموس بودن   آماده به کار ی سامانه های راداری و موشکی پدافند هوایی در خلیج فارس  و دریای عمان از تلاش های 24 ساعته کارکنان این سامانه ها تقدیر کرد.

خاطر نشان میگردد امیر سرتیپ صباحی فرد درجریان  بازدید  صورت گرفته بخشی از سامانه های راداری و موشکی بویژه سایت رادار فتح۱۴را مورد ارزیابی فنی و عملیاتی قرار داده  و مجددا بر  آماده به کار بودن سامانه سلاح های موشکی و چشمان بینای پدافند در دهانه خلیج فارس تاکید نمود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!