شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۱:۱۲
ورزشی - کد خبر : 3002
سه شنبه، ۰۵ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

المپیک به طور رسمی به سال 2021 منتقل شد

تعویق المپیک و پارالمپیک 2020 درحالی صورت گرفت که پیش از این مقامات ژاپن و کمیته بین المللی المپیک از برگزاری این رویدادها در موعد مقرر خبر می دادند

المپیک به طور رسمی به سال 2021 منتقل شد

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان رقابت های المپیک 2020 توکیو بخاطر شیوع ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاد، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن ضمن اشاره به تعویق یکساله المپیک 2020 گفت: المپیک 2020 توکیو یکسال به تعویق افتاد اما در سال بعد نیز با همین عنوان یعنی المپیک 2020 برگزار خواهد شد. ما پیش تر هم گفته بودیم که لغو کامل المپیک امکان پذیر نیست و اعلام کردیم ورزشکاران باید به بهترین شکل به توکیو بیایند و تماشاگران نیز از ایمنی لازم برخوردار باشند. از این رو با بررسی شرایط فعلی لازم دانستیم در تماس با کمیته بین المللی المپیک تعویق یکساله بازی ها را خواستار شویم، توماس باخ رئیس این کمیته هم به طور صد در صد با پیشنهاد ما موافقت کرد. بنابراین رقابت های المپیک و پارالمپیک 2020 در تابستان سال 2021 برگزار خواهد شد، تعویق این رقابت ها بهترین اتفاق برای ورزشکاران و تماشاگران در شرایط کنونی است.

آبه افزود: در مذاکره با کمیته بین المللی المپیک برای برگزاری رویدادهای المپیک و پارالمپیک 2020 در سال 2021 به توافق کامل دست پیدا کردیم. همچنین توافق شد تا پس از پیروزی جامعه جهانی مقابل ویروس کرونا همکاری بسیار نزدیکی برای برگزاری کامل المپیک و پارالمپیک 2020 به نشانه پیروزی بزرگ داشته باشیم.

تعویق المپیک و پارالمپیک 2020 درحالی صورت گرفت که پیش از این مقامات ژاپن و کمیته بین المللی المپیک از برگزاری این رویدادها در موعد مقرر خبر می دادند، در این مدت حتی برگزاری المپیک بدون حضور تماشاگران هم مطرح شد اما مورد موافقت قرار نگرفت. قبل از المپیک هم رقابت یورو 2020 به سال 2021 انتقال یافته بود، در سوی دیگر هم ادامه بسیاری از لیگ های ورزشی در سراسر جهان درهاله ای از ابهام قرار دارد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!